Ești gata să începem?

Discută cu noi pentru...

Contactează-ne online sau telefonic

3 motive pentru care magazinele online ar trebui sa utilizeze notificari SMS pentru Comenzi si Promotii

Articol publicat în Marketing online pe 24.10.2024

3 motive pentru care magazinele online ar trebui sa utilizeze notificari SMS pentru Comenzi si Promotii

Notificarea de tip SMS reprezinta un instrument esential pentru magazinele online, aducand multiple avantaje atat pentru clienti, cat si pentru comercianti. Iata de ce este important ca retailerii sa utilizeze aceste notificari.

Alertele SMS reprezinta un instrument simplu, dar extrem de eficient, pentru magazinele online care doresc sa imbunatateasca experienta clientilor, sa creasca rata de finalizare a comenzilor si sa isi optimizeze campaniile promotionale. In contextul competitiei din e-commerce, orice avantaj oferit de aceste notificari poate face diferenta intre o vanzare finalizata si una pierduta.

1. Rata mare de deschidere si citire

Spre deosebire de email-uri, care pot ajunge adesea in folderul de SPAM sau pot fi ignorate, mesajele SMS au o rata de deschidere mult mai mare. Conform statisticilor, aproximativ 98% dintre mesajele SMS sunt citite in primele minute dupa ce sunt primite. Aceasta eficienta face ca alertele SMS sa fie o modalitate sigura de a te asigura ca informatiile importante ajung la clienti.

2. Imbunatatirea experientei utilizatorilor

Clientii apreciaza transparenta si comunicarea rapida din partea magazinelor de la care achizitioneaza produse. Alertele SMS pentru confirmarea comenzilor, actualizarea statusului livrarii sau chiar pentru eventuale intarzieri ofera un sentiment de siguranta si control. Acest lucru poate duce la cresterea loialitatii clientilor si la o experienta generala pozitiva.

Comerciantii pot folosi SMS-urile pentru a informa clientii despre oferte speciale, promotii sau reduceri sezoniere. Spre deosebire de alte canale de marketing, SMS-urile au o rata de interactiune mult mai mare, ceea ce inseamna ca mesajele promotionale pot avea un impact mai direct si mai rapid asupra vanzarilor.

3. Costuri reduse si implementare rapida

Serviciile de trimitere a SMS-urilor sunt relativ ieftine in comparatie cu alte metode de marketing si comunicare. De asemenea, implementarea este rapida, iar comerciantii nu trebuie sa depuna eforturi mari pentru a integra un astfel de sistem in platforma lor de eCommerce. In plus, personalizarea mesajelor este usoara, permitand o comunicare mai directa si eficienta cu fiecare client in parte.

Integrare SMS

SMSAdvert & Extended

Platforma eCommerce Extended ofera 10 integrari cu servicii externe pentru trimiterea notificarilor SMS, cea mai recenta fiind solutia dezvoltata de SMSAdvert. Aceasta ofera doua modalitati eficiente de a trimite mesaje, asigurand o integrare fluida cu platforma Extended:

  1. Prin reteaua SMSAdvert – Mesajele sunt trimise direct prin reteaua noastra, ajungand la operatorii de telefonie mobila prin intermediul internetului.
  2. Prin telefonul tau personal – Mesajele sunt expediate folosind propriul telefon, conectat la platforma prin aplicatia noastra Android.

A doua metoda prezinta costuri mai mici si avantajul de a trimite SMS-uri direct de pe numarul tau de telefon, iar pentru detalii suplimentare, te invitam sa consulti pagina de preturi.

Mai multe articole asemănătoare

Mai jos îți recomandăm alte articole similare din aceeași categorie sau pe același subiect ca articolul de mai sus. De asemenea, poți căuta un alt articol folosind câmpul de căutare de mai jos.

Avantajele unui Blog si cum iti ajuta acesta Magazinul Online

Publicat în Marketing online pe 30.01.2018

Avantajele unui Blog si cum iti ajuta acesta Magazinul Online

In acest articol dorim sa iti prezentam avantajele unui blog si cum acesta iti ajuta actualul sau viitorul magazin online, intr-o perioada in care continutul de calitate este important atat pentru vizitatori, cat si pentru

Citește tot articolul
LiveChat-ul: 5 Motive pentru care trebuie sa-l implementezi pe Magazinul tau Online

Publicat în Marketing online pe 23.08.2017

LiveChat-ul: 5 Motive pentru care trebuie sa-l implementezi pe Magazinul tau Online

LiveChat-ul ramane in continuare cea mai accesibila metoda de comunicare dintre client si magazin online, motiv pentru care acesta detine cel mai mare nivel de satisfactie: 73%. Urmatorul dupa acesta este email-ul, cu un nivel

Citește tot articolul

Discută cu un consultant și află cum te poate ajuta platforma Extended

Indiferent dacă vrei să lansezi un magazin nou sau să migrezi de pe o altă platformă, te putem ajuta cu o soluție adaptată nevoilor tale. Răspundem oricărei cereri de ofertă în cel mult 24 de ore.