Cum te pot ajuta mesajele de tip SMS in cresterea ratei de conversie: Extended & SMSO

Articol publicat in Marketing Online pe 12.10.2021

Integrare SMSO

Astazi iti facem cunostinta cu SMSO, cea mai noua solutie de SMS marketing integrata in ecosistemul nostru eCommerce si un parteneriat care vine la pachet cu o oferta special conceputa pentru magazinele online Extended.

Integrare automatizata intre SMSO & Extended

Integrarea dintre SMSO si Extended ofera posibilitatea sa transmiti clientilor tai notificari si mesaje personalizate privind stadiul in care se afla comenzile lor. Aceasta integrare iti ofera avantaje precum:

  • Scazi numarul comenzilor anulate sau returnate. Clientul este informat personal in permanenta, in mod direct, ceea ce ii ofera incredere ca produsele comandate vor ajunge la el;
  • Scazi numarul apelurilor catre call center-ul magazinului pentru solicitarea de informatii legate de stadiul comenzilor sau numarul de tracking al comenzii, astfel incat operatorii tai vor avea timp pentru lucruri mai productive;
  • Poti transmite SMS-uri intr-un mod automat in orice stadiu de comanda, personalizand mesajele in functie de stadiul aferent folosind tag-uri precum: nr. comanda, nr. AWB, numele clientului, s.a.m.d.; toate aceste aspecte te vor ajuta sa realizezi mesaje cu o nota personala.

Cu o rata medie de deschidere de aproximativ 98% si un timp de citire de pana la 15 minute de la primire (pentru 97% dintre SMS-urile transmise), SMS-ul este unul dintre cele mai eficiente canale de comunicare existente, fara a fi nevoie de o conexiune la internet pentru a-l primi. Acesta devine astfel un must-have pentru orice magazin online care doreste sa-si consolideze relatia cu clientii sai.

Instrumentele de marketing SMSO

Pe langa integrarea automatizata cu magazinul online, SMSO iti pune la dispozitie o serie de instrumente de SMS marketing care te pot ajuta sa-ti loializezi clientii sau sa derulezi campanii de vanzari sezoniere sau targetate.

Rich Communication Service (RCS)

Oamenii simt nevoia sa isi exprime gandurile prin imagini si alte tipuri de continut media. Astfel, prin intermediul platformei SMSO, ai acces la cea mai noua tehnologie de tip mesagerie, Rich Communication Services. RCS permite trimiterea continutului sub diverse forme, oferind originalitate si creativitate mesajelor prin SMS. Totodata, direct din platforma SMSO ai posibilitatea de a realiza segmentarea audientelor cu scopul de a creste eficienta campaniilor. Odata ajunse la client, mesajele specifice campaniilor RCS ofera sansa unei interactiuni directe cu clientii. Mesajele de tip RCS permit:

  • 999 caractere in mesaj;
  • Comunicare bidirectionala;
  • Butoane call to action;
  • Mesaje de tip carousel;
  • Layout personalizat;
  • Continut media imbogatit;
  • Expeditori verificati;
  • SMS fallback;
  • Criterii de segmentare a audientei.

Campanii targetate

Campaniile targetate te pot ajuta sa iti cresti numarul de clienti prin simpla identificare a acestuia cu un grup anume. Procesul de targetare se poate realiza in functie de diferite criterii. Dintre avantajele campaniilor targetate, costurile reduse sunt cele mai importante. Deoarece marketingul de tip self-service te ajuta sa detii controlul asupra cheltuielilor facute, vei putea astfel investi mai putin. Cu toate acestea, chiar daca atat efortul cat si costurile sunt minime, efectul va fi maxim, deoarece mesajul tau va ajunge la publicul potrivit, indeplinindu-si astfel in mai mare masura scopul.

Pentru a te bucura din plin de toate aceste avantaje, serviciile pentru campanii targetate oferite de SMSO iti ofera control deplin asupra instrumentelor si asupra modului in care iti transmiti mesajul, in mod personalizat.

Concursuri prin SMS

Una dintre cele mai eficiente modalitati de a imbunatati aspecte precum brand awareness-ul si promovarea produselor si serviciilor este organizarea de concursuri prin SMS. Acestea ajuta companiile sa ramana in aria de perceptie a clientilor existenti si sa atraga clienti noi, cu efort redus. Acest tip de comunicare cu clientii nu numai ca faciliteaza interactiunea cu brandul, dar va si contribui la generarea unui numar mai mare de vanzari.

In platforma SMSO ai parte de vizibilitate totala asupra performantelor concursurilor prin SMS cu ajutorul rapoartelor detaliate.

Bulk SMS

Prin intermediul serviciilor bulk SMS, vei putea trimite acelasi mesaj unei intregi liste de destinatari, cu posibilitatea de personalizare a fiecarui mesaj in parte. Astfel, te vei putea conecta cu clientii tai, oriunde s-ar afla. Platforma SMSO ofera utilizatorilor optiunea de a trimite SMS-uri recurente, continand mesaje prestabilite, in functie de ocazie si de obiectiv.

Spre deosebire de alte canale de comunicare, campaniile de Bulk SMS au impact instant, fiind livrate in mai putin de 7 secunde catre destinatari. In acest mod, eforturile de comunicare vor avea un efect imediat.

SMS marketing-ul in cifre

Iti prezentam mai jos care este media de click, unsubscribe si conversie pentru cateva domenii de activitate in ceea ce priveste SMS marketing-ul (date furnizate de catre SMSO).

Fashion

Tip campanie Rata de click Rata de unsubscribe Rata de conversie
Campanii bulk 9.7% 0.9% 1.5%
Cos abandonat (CRM req) 15.7% 1.9% 9.7%
Retentie (customer winback) 7.8% 1.1% 1.4%
Loializare 14.8% 1% 2.9%

Decoratiuni casa 

Tip campanie Rata de click Rata de unsubscribe Rata de conversie
Campanii bulk 13% 1% 2%
Cos abandonat (CRM req) 18.4% 2.6% 9.6%
Retentie (customer winback) 5.9% 3.5% 0.4%
Loializare 18% 0.8% 2.4%

Infrumusetare si cosmetice

Tip campanie Rata de click Rata de unsubscribe Rata de conversie
Campanii bulk 8.8% 0.9% 1%
Cos abandonat (CRM req) 14.8% 2.2% 8.2%
Retentie (customer winback) 6.6% 0.8% 1.0%
Loializare 11.6% 1.2% 1.2%

Mancare si bautura

Tip campanie Rata de click Rata de unsubscribe Rata de conversie
Campanii bulk 8.4% 0.8% 1.3%
Cos abandonat (CRM req) 15.5% 2.6% 8.5%
Retentie (customer winback) 6.4% 1.4% 0.8%
Loializare 12.1% 0.8% 7.2%

Sanatate si wellness

Tip campanie Rata de click Rata de unsubscribe Rata de conversie
Campanii bulk 9.9% 0.9% 1.4%
Cos abandonat (CRM req) 17% 2.5% 9.5%
Retentie (customer winback) 9.9% 1.7% 1.1%
Loializare 13.9% 0.4% 2.2%

Oferta SMSO pentru clientii Extended

Oferta SMSO - Extended

Regulamentul ofertei SMSO pentru magazinele Extended:

  • Pachetul SILVER din promotie contine SMS-uri valabile in toate retelele nationale (Vodafone, Orange, Digi si Telekom) cu numar scurt de tip 17XX si fara termen de valabilitate.
  • Achizitia pachetului SILVER-DUBLU BONUS se poate face direct din platforma SMSO dupa crearea contului de utilizator, prin achizitie din meniul Financiar > Cumpara Credit.
  • Activarea promotiei se poate face apoi prin simpla trimitere a unui email la info@smso.ro cu subiectul Extended pentru solicitarea acordarii bonusului sub forma de credit in valoare de 70 EURO (2.000 SMS). Creditul se va incarca in contul creat pe platforma SMSO specificat in email.
  • Pentru integrarea cu platforma Extended, clientii vor trebui ca dupa crearea contului lor pe platforma SMSO la https://app.smso.ro/register sa accesese meniul Dev - API pentru a obtine cheia API contului lor necesara automatizarii integrate cu magazinul online.
  • Oferta este valabila pana pe 31 Octombrie 2021.

Ti-a placut acest articol?

Urmareste-ne pe Facebook pentru a fi la curent cu cele mai noi articole din blogul nostru.

Articole din aceeasi categorie

Extended & NewsMan – integrare #smart pentru viitoarele tale campanii de Email Marketing

Extended & NewsMan – integrare #smart pentru viitoarele tale campanii de Email Marketing

Publicat in Update-uri Platforma pe 31.08.2018

Ce este NewsMan? NewsMan este o platforma romaneasca de email marketing, cu peste 14 ani de experienta in marketing-ul digital, a carei notorietate a crescut de-a lungul timpului datorita livrabilitatii sporite, eficientei ridicate la nivel ... Citeste tot articolul

Black Friday 2018 Checklist – 40 de puncte pe care sa le urmezi pentru a te pregati pentru campanie

Black Friday 2018 Checklist – 40 de puncte pe care sa le urmezi pentru a te pregati pentru campanie

Publicat in Marketing Online pe 18.10.2018

Ai inceput sa-ti pregatesti magazinul online pentru cel mai mare eveniment de vanzari al anului ? Noi ti-am pregatit ghidul „Black Friday 2018 Checklist” care contine 40 de puncte pe care sa le urmezi pentru ... Citeste tot articolul

Gala Premiilor eCommerce lanseaza „GPeC Trainings” la Cluj, pe 18 Octombrie

Gala Premiilor eCommerce lanseaza „GPeC Trainings” la Cluj, pe 18 Octombrie

Publicat in Marketing Online pe 29.09.2017

Partenerii nostri de la Gala Premiilor eCommerce lanseaza „GPeC Trainings” – Cursuri intensive de eCommerce si Marketing Online – la care poti participa la Cluj, in perioada 18, 19 si 20 Octombrie 2017. Subiectele dezbatute ... Citeste tot articolul