Ești gata să începem?

Discută cu noi pentru...

Contactează-ne online sau telefonic

Evolutia vanzarilor online in perioada starii de urgenta COVID-19 (infografic)

Articol publicat în Studii de caz pe 15.05.2020

Evolutia vanzarilor online in perioada starii de urgenta COVID-19 (infografic)

In prezent fiecare guvern, institutie de stat, institutie non-guvernamentala sau companie privata lupta impotriva acestei pandemii prin depunerea unor eforturi semnificative, insa, daca am face un exercitiu imaginar, oare cum ar fi decurs toate acestea fara eCommerce?

De la intrarea in vigoare la 16 Martie 2020 a starii de urgenta in Romania, piata eCommerce a beneficiat o crestere accelerata atat din punct de vedere al companiilor care au fost nevoite sa migreze din offline in online, cat si al magazinelor online deja existente pe piata. Acestea din urma au avut cel mai mult de castigat in aceasta perioada, avand parte de o crestere semnificativa a numarului de comenzi primite.

Din acest motiv, am realizat o analiza cu ajutorul rapoartelor de vanzari a 30 de magazine online din portofoliul nostru pentru a descoperi care a fost evolutia vanzarilor online din perioada de urgenta, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent.

Infografic despre evolutia vanzarilor online in perioada starii de urgenta COVID-19

Nota informativa: preluarea acestui infografic si a informatiilor continute este acceptata exclusiv cu mentionarea sursei cu link catre www.extended.ro sau catre acest articol.

Infografic - Evolutie vanzari online COVID-19

Datele infograficului

  • 30 de magazine online analizate (din totalul magazinelor dezvoltate pe platforma Extended) din 8 nise de produse comercializate
  • 105.320 de comenzi online procesate in perioada starii de urgenta
  • 29.124.000 lei este valoarea celor 105.320 de comenzi procesate
  • Intre 1-15 Aprilie a fost atins varful vanzarilor online
  • +150% este cresterea medie a numarului de comenzi inregistrate de catre cele 30 de magazine
  • +384% este cresterea record inregistrata de unul dintre cele 30 de magazine
  • Pet Store (produse pentru animale de companie): +249%
  • Bricolaj (unelte si materiale de constructii): +206%
  • Casa si gradina (mobilier si decoratiuni): +187%
  • Bacanie (alimente si bauturi): +158%
  • Fashion (imbracaminte si incaltaminte): +130%
  • Electro IT (electrocasnice si electronice): +129%
  • Hobby (sport si timp liber): +110%
  • Health & beauty (produse organice si cosmetice): +32%

Aceasta crestere se regaseste inclusiv atat la numarul platilor realizate cu cardul in detrimentul platilor ramburs (la livrare), cat si la numarul de clienti noi care, anterior acestei perioade, faceau cumparaturile in mare parte offline (personal, in magazine fizice).

Magazinele online care au introdus in oferta lor de produse si echipamente de protectie, precum masti antibacteriene, viziere de protectie, costume de protectie sau dezinfectanti, au beneficiat de cresteri substantiale a numarului de comenzi primite.

Mai multe articole asemănătoare

Mai jos îți recomandăm alte articole similare din aceeași categorie sau pe același subiect ca articolul de mai sus. De asemenea, poți căuta un alt articol folosind câmpul de căutare de mai jos.

Integrare ERP pentru magazine online care își doresc procese complet automatizate și control

Publicat în Studii de caz pe 06.08.2025

Integrare ERP pentru magazine online care își doresc procese complet automatizate și control

Gestionarea manuală a comenzilor, actualizarea stocurilor în mai multe sisteme și erorile frecvente în facturare sunt doar câteva dintre provocările cu care se confruntă magazinele online pe măsură ce cresc. Integrarea ERP cu magazinul tău

Citește tot articolul
Cat de importante sunt review-urile clientilor pentru un Magazin Online

Publicat în Studii de caz pe 17.01.2019

Cat de importante sunt review-urile clientilor pentru un Magazin Online

Conform unui studiu de caz, 91% dintre persoane citesc in mod regulat sau ocazional review-uri (feedback, opinii, recenzii, testimoniale, pareri), iar 84% dintre clienti au incredere in ele la fel de mult ca intr-o recomandare

Citește tot articolul

Discută cu un consultant și află cum te poate ajuta platforma Extended

Indiferent dacă vrei să lansezi un magazin nou sau să migrezi de pe o altă platformă, te putem ajuta cu o soluție adaptată nevoilor tale. Răspundem oricărei cereri de ofertă în cel mult 24 de ore.