Acest checklist este unul complet, care acopera toate etapele organizarii unei campanii de Black Friday de succes: planificare, pregatirea stocului, realizarea materialelor de promovare, dezvoltarea unui landing page, campania de teasing si pregatirea si instruirea echipei tale.
Este esential ca organizarea campaniei de Black Friday sa inceapa din timp, astfel incat sa te bucuri de succes in vanzari si sa nu oferi impresia ca derulezi o campanie grabita, doar de dragul evenimentului.
Ti-a placut acest articol?
Urmareste-ne pe Facebook pentru a fi la curent cu cele mai noi articole din blogul nostru.
Daca nu ai inceput deja, este timpul sa te pregatesti pentru Black Friday, cea mai mare campanie de vanzari la nivel international. Fenomenul a luat amploare in Romania incepand cu anul 2011, iar vanzarile generate ... Citeste tot articolul
LiveChat-ul ramane in continuare cea mai accesibila metoda de comunicare dintre client si magazin online, motiv pentru care acesta detine cel mai mare nivel de satisfactie: 73%. Urmatorul dupa acesta este email-ul, cu un nivel ... Citeste tot articolul
Cu ceva timp in urma, enumeram intr-un articol 5 tool-uri gratuite pe care le putem utiliza pentru realizarea bannerelor web necesare unui magazin online. In acest articol, vom aprofunda mai mult acest subiect, mai exact ... Citeste tot articolul