Acest checklist este unul complet, care acopera toate etapele organizarii unei campanii de Black Friday de succes: planificare, pregatirea stocului, realizarea materialelor de promovare, dezvoltarea unui landing page, campania de teasing si pregatirea si instruirea echipei tale.
Este esential ca organizarea campaniei de Black Friday sa inceapa din timp, astfel incat sa te bucuri de succes in vanzari si sa nu oferi impresia ca derulezi o campanie grabita, doar de dragul evenimentului.
Ti-a placut acest articol?
Urmareste-ne pe Facebook pentru a fi la curent cu cele mai noi articole din blogul nostru.
LiveChat-ul ramane in continuare cea mai accesibila metoda de comunicare dintre client si magazin online, motiv pentru care acesta detine cel mai mare nivel de satisfactie: 73%. Urmatorul dupa acesta este email-ul, cu un nivel ... Citeste tot articolul
Partenerii nostri de la Gala Premiilor eCommerce lanseaza „GPeC Trainings” – Cursuri intensive de eCommerce si Marketing Online – la care poti participa la Cluj, in perioada 18, 19 si 20 Octombrie 2017. Subiectele dezbatute ... Citeste tot articolul
Ce este si la ce ajuta optimizarea pentru motoare de cautare – SEO? Optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO – Search Engine Optimization) este un proces care imbunatateste pozitia unui site web in sectiunea organica ... Citeste tot articolul
Utilizam cookie-uri
Utilizam cookie-uri pentru a-ti imbunatati experienta de navigare pe site-ul nostru web. Astfel, utilizam atat cookie-uri esentiale (functionale), cat si cookie-uri de performanta pentru masurarea traficului sau pentru personalizarea si plasarea reclamelor. Pentru mai multe detalii, poti consulta politica noastra de utilizare cookie-urilor.