Black Friday 2018 Checklist – 40 de puncte pe care sa le urmezi pentru a te pregati pentru campanie

Articol publicat in Marketing Online pe 18.10.2018

Black Friday 2018 Checklist

Ai inceput sa-ti pregatesti magazinul online pentru cel mai mare eveniment de vanzari al anului ?

Noi ti-am pregatit ghidul "Black Friday 2018 Checklist" care contine 40 de puncte pe care sa le urmezi pentru a-ti pregati magazinul online pentru campania de Black Friday.

Acest checklist este unul complet, care acopera toate etapele organizarii unei campanii de Black Friday de succes: planificare, pregatirea stocului, realizarea materialelor de promovare, dezvoltarea unui landing page, campania de teasing si pregatirea si instruirea echipei tale.

Cum primesti ghidul gratuit ?

Descarca aici Black Friday 2018 Checklist.

Este esential ca organizarea campaniei de Black Friday sa inceapa din timp, astfel incat sa te bucuri de succes in vanzari si sa nu oferi impresia ca derulezi o campanie grabita, doar de dragul evenimentului.

Ti-a placut acest articol?

Urmareste-ne pe Facebook pentru a fi la curent cu cele mai noi articole din blogul nostru.

Articole din aceeasi categorie

10 Magazine Online pe care sa le folosesti ca inspiratie eCommerce

10 Magazine Online pe care sa le folosesti ca inspiratie eCommerce

Publicat in Marketing Online pe 23.08.2017

Design-ul a jucat intotdeauna un rol important in aproape orice domeniu, lucru valabil si pentru un magazin online, indiferent de produsele pe care acesta le comercializeaza. Din acest motiv iti oferim mai jos 10 exemple ... Citeste tot articolul

Gala Premiilor eCommerce lanseaza „GPeC Trainings” la Cluj, pe 18 Octombrie

Gala Premiilor eCommerce lanseaza „GPeC Trainings” la Cluj, pe 18 Octombrie

Publicat in Marketing Online pe 29.09.2017

Partenerii nostri de la Gala Premiilor eCommerce lanseaza „GPeC Trainings” – Cursuri intensive de eCommerce si Marketing Online – la care poti participa la Cluj, in perioada 18, 19 si 20 Octombrie 2017. Subiectele dezbatute ... Citeste tot articolul

LiveChat-ul: 5 Motive pentru care trebuie sa-l implementezi pe Magazinul tau Online

LiveChat-ul: 5 Motive pentru care trebuie sa-l implementezi pe Magazinul tau Online

Publicat in Marketing Online pe 23.08.2017

LiveChat-ul ramane in continuare cea mai accesibila metoda de comunicare dintre client si magazin online, motiv pentru care acesta detine cel mai mare nivel de satisfactie: 73%. Urmatorul dupa acesta este email-ul, cu un nivel ... Citeste tot articolul