Acest checklist este unul complet, care acopera toate etapele organizarii unei campanii de Black Friday de succes: planificare, pregatirea stocului, realizarea materialelor de promovare, dezvoltarea unui landing page, campania de teasing si pregatirea si instruirea echipei tale.
Este esential ca organizarea campaniei de Black Friday sa inceapa din timp, astfel incat sa te bucuri de succes in vanzari si sa nu oferi impresia ca derulezi o campanie grabita, doar de dragul evenimentului.
Ti-a placut acest articol?
Urmareste-ne pe Facebook pentru a fi la curent cu cele mai noi articole din blogul nostru.
Cu ceva timp in urma, enumeram intr-un articol 5 tool-uri gratuite pe care le putem utiliza pentru realizarea bannerelor web necesare unui magazin online. In acest articol, vom aprofunda mai mult acest subiect, mai exact ... Citeste tot articolul
Campaniile de Black Friday pot fi extrem de eficiente pentru a stimula vanzarile si a atrage clientii. Iata cinci idei pentru o campanie de Black Friday de succes: 1. Promotii atractive Asigura-te ca ai doua ... Citeste tot articolul
Realizarea bannerelor web pentru un magazin online poate deveni destul de costisitoare daca luam in considerare frecventa campaniilor sau gamele de produse aflate intr-o continua schimbare. Din acest motiv, iti prezentam 5 tool-uri prin intermediul ... Citeste tot articolul
Utilizam cookie-uri
Utilizam cookie-uri pentru a-ti imbunatati experienta de navigare pe site-ul nostru web. Astfel, utilizam atat cookie-uri esentiale (functionale), cat si cookie-uri de performanta pentru masurarea traficului sau pentru personalizarea si plasarea reclamelor. Pentru mai multe detalii, poti consulta politica noastra de utilizare cookie-urilor.