Acest checklist este unul complet, care acopera toate etapele organizarii unei campanii de Black Friday de succes: planificare, pregatirea stocului, realizarea materialelor de promovare, dezvoltarea unui landing page, campania de teasing si pregatirea si instruirea echipei tale.
Este esential ca organizarea campaniei de Black Friday sa inceapa din timp, astfel incat sa te bucuri de succes in vanzari si sa nu oferi impresia ca derulezi o campanie grabita, doar de dragul evenimentului.
Ti-a placut acest articol?
Urmareste-ne pe Facebook pentru a fi la curent cu cele mai noi articole din blogul nostru.
Cu atat de multa concurenta in eCommerce, daca ai un magazin online, cu siguranta te intrebi ce poti sa faci in plus fata de restul pentru a avea rezultate cat mai bune din punct de ... Citeste tot articolul
LiveChat-ul ramane in continuare cea mai accesibila metoda de comunicare dintre client si magazin online, motiv pentru care acesta detine cel mai mare nivel de satisfactie: 73%. Urmatorul dupa acesta este email-ul, cu un nivel ... Citeste tot articolul
Realizarea bannerelor web pentru un magazin online poate deveni destul de costisitoare daca luam in considerare frecventa campaniilor sau gamele de produse aflate intr-o continua schimbare. Din acest motiv, iti prezentam 5 tool-uri prin intermediul ... Citeste tot articolul