Punem la dispozitia comerciantilor Extended un nou update al platformei, care contine 8 integrari noi, 16 functionalitati si module noi si 23 situatii remediate.
Functionalitati si integrari noi (24)
Integrare cu Nexus ERP prin API
Modulul de integrare cu Nexus ERP a fost rescris complet datorita noii metode de integrare prin intermediul API-ului oferit de catre Nexus. Cu acest update, sincronizarea datelor dintre Extended si Nexus ERP se realizeaza la nivelul catalogului de produse din Nexus ERP pentru actualizarea stocurilor, sincronizarea comenzilor sau a facturilor si verificarea informatiilor legate de partener, iar in cazul in care acesta nu exista, va fi creat.
Integrare cu Google Analytics 4 (GA4) - beta
Google Analytics 4 (GA4) este cea mai recenta versiune a platformei de analiza web Google care a fost introdusa in Octombrie 2020 si este conceputa pentru a oferi un tracking mai cuprinzator si mai precis pentru traficul magazinului online si comportamentul utilizatorilor. Unele dintre principalele caracteristici ale GA4 includ:
Colectare imbunatatita de date: GA4 colecteaza mai multe date dintr-o gama mai larga de surse, inclusiv aplicatii mobile, pagini web si dispozitive IoT.
Machine learning: GA4 utilizeaza algoritmi de invatare automata pentru a analiza si interpreta datele, oferind informatii si recomandari pentru imbunatatirea performantei magazinului online.
Urmarirea pe mai multe dispozitive: GA4 poate urmari utilizatorii pe mai multe dispozitive si platforme, oferind o vedere mai complexa a comportamentului acestora.
Integrare cu Google Ads: GA4 se integreaza perfect cu Google Ads, permitand agentiilor de publicitate sa urmareasca eficacitatea campaniilor lor.
Control asupra confidentialitatii datelor personale: GA4 include controale de confidentialitate imbunatatite pentru a va asigura ca datele utilizatorilor sunt colectate si utilizate in mod responsabil.
Integrarea cu GA4 este disponibila in toate pachetele Extended si se afla in stadiul beta, urmand sa primeasca in viitorul apropiat o serie de actualizari si imbunatatiri.
Integrare cu TikTok
Platforma Extended este integrata acum cu TikTok, una dintre cele mai populare platforme de social media, care a luat amploare in ultima vreme. Integrarea a fost realizata la nivel de pixel si a feed-urilor de date necesare pentru promovarea produselor din magazinul online in cadrul retelei de socializare TikTok.
Alte integrari noi
Commerce Connector - platforma de tracking si analiza;
Google Tag Manager - integrare individuala, separata de modulul de "Script-uri";
Big Bear - noul modul al platformei de marketing afiliat 2Perfomant;
PriceVent - platforma pentru monitorizarea preturilor;
While1 Voice - centrala telefonica.
Modul nou: Pret Recomandat de Producator (PRP)
Pretul recomandat de producator (PRP) este pretul pe care il recomanda producatorul pentru un produs. Acest pret poate fi stabilit de catre producator in functie de diferiti factori, precum costurile de productie, pietele-tinta si concurenta din domeniu. Producatorul poate sa isi recomande pretul direct catre consumatori prin intermediul distribuitorilor sau a magazinelor offline si online. Este important de mentionat faptul ca pretul recomandat de producator nu este neaparat pretul final la care poate fi cumparat produsul, deoarece acesta poate fi ajustat de catre distribuitori sau magazine in functie de nevoile lor de afaceri.
In acest scop, a fost dezvoltat un modul in cadrul platformei Extended prin intermediul caruia comerciantii pot afisa in pagina de produs, pe langa pretul final de vanzare, si PRP-ul (in cazul in care nu exista un discount stabilit); daca exista un pret pe produs, acesta va fi insotit de un mesaj de informare pentru disponibilitatea discount-ului aferent.
Modul nou: Etichete energetice
Incepand cu 1 septembrie 2021 a intrat in vigoare noul regulament UE 2019/2015 privind reetichetarea energetica a surselor de lumina. In acest sens, platforma Extended dispune acum de un modul pentru atribuirea si afisarea etichetelor energetice aferente produselor.
Alte functionalitati
Posibilitatea de a adauga un "Cod general" pe produs - cod utilizat de catre anumite sisteme de facturare;
Promotie discount - posibilitatea de a adauga valori diferite in magazinele online din cadrul modulului Multi Store;
Facebook Conversion - au fost introduse campuri noi la salvarea comenzii;
PlatiOnline - procedura noua pentru evidentierea platilor de tip "On hold";
Reguli automatizate pentru SEO - posibilitatea de a introduce "Tag" pentru numarul de produse
Campanii - a fost introdusa posibilitatea de a exporta produsele aferente;
Posibilitatea de a afisa produsele dintr-o anumita "Gama" in cosul de cumparaturi;
Afisarea in sectiunea de detaliu comanda aferenta unui client a numarului de comenzi pe care acesta le-a plasat, in functie de grupa corespunzatoare stadiului de comanda;
Cupon - a fost introdusa posibilitatea de a multiplica un cupon;
Comenzi - posibilitatea de a filtra comenzile dublate in functie de grupa aferenta stadiului de comanda si client;
Produs cadou - a fost introdusa posibilitatea de a adauga toate optiunile aferente unui produs, astfel incat clientul sa poata alege optiunea dorita;
Status "Anulat" la AWB - valabil doar pentru anumiti curieri.
Modul de retururi:
Posibilitatea de a exporta retururile;
Posibilitatea de a filtra inregistrarile dupa data aferenta campului "Factura storno".
Erori si situatii remediate (23)
In afara noilor functionalitati mentionate mai sus, oferim si un pachet de solutii pentru erorile raportate de catre comerciantii Extended sau identificate de echipa noastra de suport tehnic si dezvoltare:
Extended API - remedierea problemei de la trimiterea "Cota TVA" in listarea produselor dintr-o comanda;
Link-ul de filtru nu se forma corect daca link-ul de categorie incepea cu "Filtru";
Remedierea problemei la procesarea informatiilor aferente curierului DPD (API nou) pentru "Livrare externa";
In anumite situatii, nu se prelucrau corect imaginile urcate manual prin intermediul feed-ului
Remedierea problemei la filtrarea produselor in Manager dupa "Adaos";
A fost eliminata problema de accesare a link-ului de verificare dupa AWB-ul aferent curierului la adaugarea unei metode noi de livrare;
Valoarea de la "Timbru verde" permite acum 4 zecimale, astfel incat sa nu mai existe probleme la 0.01 + TVA;
Sameday Locker - a fost actualizat modul de interpretare pentru ambele formate de trimitere a detaliilor aferente unui "Locker";
Service - solutionarea problemei care putea duce la dublarea cererilor de service;
Abonati newsletter - au fost aduse modificari pentru optimizarea exporturilor;
FGO - integrarea a fost actualizata pentru a permite setarea mai multor societati;
Modificare Punct de livrare in comanda - a fost remediata problema de la filtrarea dupa "Judet";
Modul "Documente" - in anumite situatii nu se schimba comanda in stadiul selectat;
TBI Pay - a fost semnalata o problema in parcursul de testare, cauzata de modificarea link-ului de catre TBI;
Google Structured Data - modificarea structurii si a valorilor pentru "itemcontidion" si "brand" conform noilor reguli;
Oney - a fost remediata o problema la salvarea mesajului de eroare primit de la Oney;
DPD (API nou) - a fost remediata problema de la salvarea in comanda a tuturor AWB-urilor in situatia in care existau colete multiple;
A fost remediata problema de la actualizarea stadiului de comanda atunci cand era selectat "Generare AWB", dar metoda de livrare nu avea un API setat;
Nu se reactualiza valoarea de transport la modificarea unei comenzi in Manager atunci cand tipul de calcul era dupa "Interval greutate";
In anumite situatii se stergea valoarea de la "Link produs" daca se faceau modificari in sectiunea SEO;
A fost eliminat API-ul vechi aferent curierului DPD dupa ce acesta a incetat sa mai functioneze.
eMAG Marketplace:
A fost remediata problema la exportul AWB-urilor multiple prin intermediul modulului de "Export documente";
A fost modificat sistemul de actualizare a stocului pentru a fi adaptat noilor proceduri.
Ti-a placut acest articol?
Urmareste-ne pe Facebook pentru a fi la curent cu cele mai noi articole din blogul nostru.
Piata eCommerce creste de la an la an si odata cu ea crestem si noi, motiv pentru care iti prezentam cateva noutati despre ceea vom face in viitorul apropiat. UIS devine Extended Extended nu va ... Citeste tot articolul
InboxTarget este cel mai recent serviciu extern integrat in cadrul platformei Extended. Este o solutie completa pentru „marketing automation”, dezvoltata in ultimii 7 ani si folosita de sute de magazine online mici si mari la ... Citeste tot articolul
Retargeting.biz este un soft de marketing automatizat, integrat cu platforma eCommerce Extended, care ajuta magazinele online sa comunice, in mod automat, cu clientii. Prin activarea Retargeting.biz in platforma Extended, iti poti creste rata de conversie ... Citeste tot articolul
Utilizam cookie-uri
Utilizam cookie-uri pentru a-ti imbunatati experienta de navigare pe site-ul nostru web. Astfel, utilizam atat cookie-uri esentiale (functionale), cat si cookie-uri de performanta pentru masurarea traficului sau pentru personalizarea si plasarea reclamelor. Pentru mai multe detalii, poti consulta politica noastra de utilizare cookie-urilor.