Descopera Extended V4.60.21, versiunea care contine 5 integrari si 26 functionalitati & module noi

Articol publicat in Update-uri Platforma pe 26.04.2023

Platforma eCommerce Extended

Punem la dispozitia comerciantilor Extended un nou update al platformei, care contine 5 integrari noi cu platforme si aplicatii de marketing si plati online (theMarketer, PayPo, AttoSoft, Tipli si Omniconvert), impreuna cu alte 26 functionalitati / module noi si 31 de situatii remediate.

Functionalitati si integrari noi (31)

theMarketer pentru loializarea clientilor

Incepand cu aceasta versiune, platforma noastra dispune de o integrare care permite comerciantilor Extended sa creeze campanii personalizate de newsletter pentru loializarea clientilor. Mai multe detalii despre cum poti folosi si care sunt avantajele theMarketer vom publica intr-un articol separat.

PayPo: cumperi acum si platesti in 30 de zile

Acum poti oferi clientilor tai posibilitatea de a cumpara acum si plati produsele in 30 de zile, fapt care iti poate creste valoarea medie a cosului de cumparaturi cu pana la 20-40%. Totul este posibil prin intermediul noii metode de plata de tip BNPL (Buy Now, Pay Later) de la PayPo, complet integrata in cadrul platformei noastre.

Alte integrari noi:

  • Integrare cu ERP-ul AttoSoft;
  • Integrare cu platforma de vouchere de tip "cashback la cumparaturi" Tipli;
  • Integrare cu solutia pentru optimizarea conversiilor Omniconvert;

Modul "Estimare data de livrare"

Acest modul permite comerciantilor Extended sa afiseze in pagina de produs data estimata pentru livrarea produsului, pe baza unor setari si reguli personalizabile:

  • Numarul de zile necesar pentru procesarea comenzii;
  • Ora maxima de livrare a comenzii;
  • Modul de afisare al datei de livrare;
  • Mesaj personalizabil afisat inainte si dupa ora maxima de livrare;
  • Excluderea unor zile din saptamana pentru livrare (ex. weekend-ul);
  • Excluderea unor zile din luna pentru livrare (ex. zilele libere legale).

Modulul este disponibil in cadrul pachetului Enterprise.

Modul "Ofertare"

Modulul de ofertare permite comerciantilor sa realizeze oferte personalizate clientilor sai (persoane fizice si juridice), in care pot fi incluse discount-uri preferentiale produselor aferente si serviciilor auxiliare (ex. instalare echipament).

Ofertele realizate pot fi atribuite pe contul de client al magazinului, trimise pe email (catre client) in format PDF si, totodata, transformate ulterior intr-o comanda ferma care va intra pe fluxul normal de procesare.

Modulul este disponibil in cadrul pachetului Enterprise.

  • Google Analytics 4 (GA4) - posibilitatea de activare pentru afisarea event-urilor;
  • Google Tag Manager - posibilitatea de activare dataLayer pentru UA si/sau GA4;
  • TeamCurier - integrare actualizata conform noului API;
  • Fan Courier - integrare puncte de ridicare FanBox, eBox si PayPoint;
  • Packeta - implementare harta cu puncte fixe de ridicare, impreuna cu functii noi;
  • Sameday - implementare harta cu puncte fixe de ridicare;
  • Pluriva - modificari specifice noii proceduri de transmitere a discount-ului;
  • CEL Marketplace - imbunatatiri aduse feed-urilor de produse;
  • eMAG Marketplace - optimizari aduse actualizarilor de stoc;
  • Dragon Star Curier - implementare setari noi pentru generarea AWB-ului;
  • PlatiOnline - actualizarea integrarii conform noilor proceduri pentru plata in rate;
  • TikTok - implementarea unor noi event-uri;
  • Sameday - actualizarea integrarii conform ultimelor modificari aduse in API;
  • Fan Courier - a fost adaugata posibilitatea de a selecta in comanda "colet la schimb";
  • Modificari de design aduse in zona de Manager;
  • Rotunjire pret - modificari aduse sistemului astfel incat sa functioneze rotunjirea normala impreuna cu cea fara zecimale;
  • Posibilitatea de a seta serie de factura diferita pentru facturile din marketplace;
  • Restrictii de acces in zona Manager pe baza de interval orar si adresa IP;
  • Posibilitatea de a actualiza informatiile legate de SEO pe baza unui fisier Excel;
  • Campuri noi la exportul de produse: "Title", "Description", pret fara discount, valoare discount si metode de livrare excluse;
  • Formular retur/schimb - au fost adaugate informatii specifice conform GDPR cu posibilitatea de a adauga un text informativ privind datele colectate pentru aceasta sectiune;
  • Modul "Review-uri" - au fost adaugate setari noi pentru afisarea informatiilor;
  • Modul "Produse dublate" - modificari aduse afisarii informatiilor pentru o mai buna identificare a produselor;
  • Modul "Multi limba" - a fost adaugata posibilitatea de a exporta toate textele magazinului (din Front Store) in fisier Excel pentru a fi traduse.

Erori si situatii remediate (32)

In afara noilor functionalitati mentionate mai sus, oferim si un pachet de solutii pentru erorile raportate de catre comerciantii Extended sau identificate de echipa noastra de suport tehnic si dezvoltare:

  • Nu se afisa numele curierului in comanda atunci cand era selectat un "Serviciu de curierat" care avea setarea sa nu poata fi selectat in cos;
  • Calcul automat valoare transport in Manager - a fost sesizata o problema atunci cand era selectat calculul de Tip interval greutate;
  • TBI - a fost modificata functia de calcul valoare rate (cele informative din pagina de produs);
  • Cargus - nu se preluau corect punctele de ridicare atunci cand erau setate mai multe societati
  • Specificatii eMAG Marketplace - dupa salvare, se facea un redirect in Tab de specificatii magazin;
  • NexusERP - remediere problema la trimiterea informatiilor cu diacritice (acestea nu sunt acceptate de catre NexusERP);
  • Precomanda - nu se trimitea corect Optiunea de produs selectata;
  • Documente - se afisau pe Multi limba informatiile adaugate pe RO;
  • Remediere problema salvare informatii ordonare pe categorie pe modul Multi Limba;
  • Promotii discount - problema la actualizare pe baza de fisier in regim de Multi Store;
  • Nu se exportau corect produsele atunci cand era aplicat filtru dupa un Filtru general produs;
  • Viva Wallet - problema conversie valuta (Multi Limba) in Lei (moneda contului);
  • Cosuri abandonate - problema paginare;
  • Import produse pe baza de fisier - problema la crearea optiunilor de produs atunci cand erau mai mult de 2 categorii de optiuni;
  • Problema resetare valoare PRP la actualizare manuala informatii prin feed furnizor;
  • Eliminare redirect fortat atunci cand se adauga “#” in link;
  • Problema la adaugare data incasare la fisierele card si OP atunci cand data de urcare era diferita de cea de incasare;
  • MyPOS - modificare mod de trimitere produse cu cantitate negativa (care nu este acceptata de MyPOS);
  • Problema trimitere valoare transport in Feed-uri atunci cand exista activ un "Serviciu de curierat" care era setat sa nu poata fi selectat in cos;
  • Modificare sistem de calcul automat pret pe Multi Limba in functie de pretul din RO, pentru a elimina unele blocaje;
  • Actualizari feed - nu se puteau elimina Brand-urile deja selectate pentru import;
  • Banca Transilvania - prelungire valabilitate pentru cele 20 de minute impuse de catre banca;
  • Etichete energetice - remediere problema la incarcarea imaginilor cu caractere speciale;
  • WinMentor - a fost regandit modul de actualizare stoc si pret pentru a se putea actualiza stocul produselor EoL din feed stoc (dar totusi prezente in feed pret);
  • DPD - modificare tip format adresa pentru Bulgaria.

Badge produs:

  • Problema paginare;
  • Cand se adauga pe o categorie, nu se adauga corect la toate subcategoriile.

Raport stoc numeric:

  • Problema remediata la filtrare dupa interval stoc, atunci cand nu se completa si campul de Valoare maxima;
  • Se dublau informatiile atunci cand era activ modulul de Multi Limba.

Fan Courier:

  • Nu se afisau corect Serviciile in Instructiuni curier;
  • Se afisa doar primul mesaj de eroare returnat la generare AWB.

Ti-a placut acest articol?

Urmareste-ne pe Facebook pentru a fi la curent cu cele mai noi articole din blogul nostru.

Articole din aceeasi categorie

GDPR: Cum sa-ti pregatesti Magazinul Online pentru General Data Protection Regulation

GDPR: Cum sa-ti pregatesti Magazinul Online pentru General Data Protection Regulation

Publicat in Stiri eCommerce pe 28.03.2018

Abordam astazi cel mai „hot” subiect al momentului privind colectarea datelor personale de la clienti de catre magazinele online si nu numai. Mai exact, este vorba despre regulamentul impus in anul 2016 la nivelul Uniunii ... Citeste tot articolul

Ce este Retargeting.biz si cum poti sa-ti cresti rata de conversie cu ajutorul lui

Ce este Retargeting.biz si cum poti sa-ti cresti rata de conversie cu ajutorul lui

Publicat in Marketing Online pe 27.02.2019

Retargeting.biz este un soft de marketing automatizat, integrat cu platforma eCommerce Extended, care ajuta magazinele online sa comunice, in mod automat, cu clientii. Prin activarea Retargeting.biz in platforma Extended, iti poti creste rata de conversie ... Citeste tot articolul

Extended V4.40.125 – cel mai consistent update lansat pana acum: 43 de module, integrari si functionalitati noi

Extended V4.40.125 – cel mai consistent update lansat pana acum: 43 de module, integrari si functionalitati noi

Publicat in Update-uri Platforma pe 16.02.2022

Incepand de astazi, punem la dispozitia comerciantilor nostri cel mai consistent update al platformei Extended de pana acum, care contine 43 de module, integrari si functii noi impreuna cu 20 de situatii remediate. Functionalitati si ... Citeste tot articolul