Functionalitatile platformei eCommerce

Indiferent de nevoile sau marimea business-ului tau, Extended dispune de sute de functionalitati pentru a-ti usura munca, de la gestiune interna si pana la integrari cu soft-uri, aplicatii, platforme online de facturare sau ERP-uri.

Platforma eCommerce
Platforma eCommerce
Platforma eCommerce Extended

Design responsive si personalizat

Tratam fiecare magazin online individual pentru ca fiecare business este diferit, motiv pentru care iti vom realiza un design responsive 100% personalizat pentru a oferi clientilor tai o experienta optimizata catre conversie, indiferent de dispozitivul folosit de catre acestia: de la mobil si tableta, pana la notebook sau PC.


Magazinul tau online va fi optimizat pentru mobil, cu pagini si proces de plasare a comenzii optimizate, usurand astfel experienta clientilor tai de a cauta produsele sau de a face cumparaturi online.

Vezi portofoliul
Design responsive de magazin online

Administrezi si configurezi usor produsele

Platforma eCommerce Extended dispune de o arhitectura scalabila, capabila sa gestioneze un numar nelimitat de produse si categorii, pe care le poti gestiona si configura cu usurinta in functie de specificatiile necesare.


  • Cautare de produse cu sugestii in timp real
  • Filtre dinamice in functie de specificatii
  • Filtrare, sortare si paginare in timp real
  • Gruparea produselor dupa categorie (pe nivele multiple), gama, campanie sau brand
  • Selectarea tipului de afisare a produselor afisate in categorie: lista sau coloana
  • Recomandari de produse similare sau accesorii (up-sell si cross-sell)
  • Variatii de produse dupa culoare, marime, greutate sau alte optiuni
  • Review-uri cu rating, intrebari si argumente
  • Statusuri configurabile de stoc
  • Furnizori multipli pe produs cu pret, stoc si cod diferit
  • Istoric de vanzari si pret pentru fiecare produs
  • Calcul de livrare automat in functie de greutatea produsului
  • Promotii programabile dupa criterii multiple
  • Imagini multiple pe produs, generate automat
  • Lista de coduri si produse duplicate
  • Importuri si actualizari automate (prin feed) sau manual, prin fisier .csv
  • Import adaos, discount, bundle, lichidari, EOL
Gestionezi si configurezi usor produsele

Cos de cumparaturi inteligent

Extended iti ofera un cos de cumparaturi imbunatatit, pentru a-ti creste si optimiza rata de conversie si pentru a obtine cat mai multe comenzi finalizate.


  • Actualizari automate de cantitati si produse
  • Alerta atingere prag pentru livrare gratuita
  • Posibilitatea de a salva cosul in wishlist
  • Cost de livrare calculat in timp real in cosul de cumparaturi, in functie de kilometrii suplimentari (pana la locatie) sau kilogramele aditionale
  • Recuperare cosuri abandonate
  • Produse cadou si extra garantie
  • Camp pentru introducerea cuponului sau voucher-ului de reducere
  • Comanda intr-un singur pas
  • Cos de cumparaturi persistent
  • Optiune de a plasa comanda fara cont
  • Livrare prin unul sau mai multi curieri (cu AWB-uri emise automat): FanCourier, Urgent Cargus, Nemo, GLS, DPD, Fastius, Posta Romana, SameDay + multi altii
  • Multiple modalitati de plata (inclusiv carduri de rate): PayU, MobilPay, LibraPay, Romcard, EuPlatesc, PayPal, PlatiOnline + multi altii
  • Tracking comanda in contul clientului
  • Notificari prin SMS
Cosul de cumparaturi

Gestiune de stocuri automatizata

Iti punem la dispozitie un modul avansat de gestiune interna a stocurilor pentru automatizarea fluxurilor interne ale magazinului online legate de: stocuri, depozite, NIR-uri, facturi, avize, furnizori sau rapoarte. Totul intr-o singura platforma eCommerce.


  • Comanda automata la furnizori
  • Depozite multiple cu posibilitatea de a muta marfa intre ele
  • Incarcare AWB-uri, OP-uri si plati prin card
  • Facturi: furnizori, clienti, avans, storno, discount si servicii
  • Gestiune pe variatii de produs (marime, culoare sau alte variatii)
  • Documente incasare client
  • Avize de intrare si iesire cu suport pentru cititor de coduri de bare
  • Creare de NIR-uri (note de receptie) si constatare diferente
  • Registru de casa
  • Rapoarte pentru vanzare-produs, achizitie-produs si stornari
  • Modul de inventar al produselor

eCommerce integrat cu ERP-ul tau

Automatizam fluxurile magazinului tau online cu ajutorul integrarii cu ERP-ul sau sistemul de gestiune (SAP, Microsoft Dynamics, Navision, SmartBill etc) a produselor oferite de magazinul tau online, prin actualizari automate de stocuri, preturi, comenzi, clienti, facturi si incasari.


Cu ajutorul integrarii directe cu ERP-ul cu care lucrezi eviti situatiile in care clientii comanda produse care nu sunt pe stoc in magazin, si, totodata, te ajuta sa elimini erorile umane si sa-ti cresti viteza operationala.


  • Actualizari automate de stocuri
  • Actualizari automate de preturi si reduceri
  • Import de clienti si comenzi din magazinul online catre ERP
  • Transfer de facturi si sume de plata
Gestiune de stocuri

Proceseaza comenzile rapid si eficient

Platforma eCommerce Extended iti ofera tot ceea ce ai nevoie pentru a gestiona comenzile din momentul plasarii acestora de catre clienti si pana la finalizarea lor.


  • Stabilesti un numar nelimitat statusuri de comanda
  • Notificare automata prin email sau SMS catre client pentru fiecare status de comanda
  • Raport de profit pe fiecare comanda
  • Adaugare manuala a comenzii in contul clientului
  • Functie de impartire (split) comanda si preluarea comenzii de catre alt operator
  • Suport tehnic prin chat online
  • Log intern cu actiuni asupra comenzii
  • Stabilire data de livrare si notificare client
  • Generare AWB automat
  • Fisa de transport pentru colet completata in mod automat
  • Selectare distribuitor pentru achizitie
  • Generare PDF cu informatiile comenzii
  • Comentarii si istoric de actiuni pentru fiecare comanda
  • Administrare produse si taxe in comanda, modificarea tuturor informatiilor
  • Localizare utilizator dupa IP
  • Definirea motivului de anulare a comenzii
  • Stabilirea metodelor de plata si livrare
  • Blocare comanda daca un produs se vinde in pierdere sau profitul este negativ
  • Discount suplimentar aplicat pe comanda
  • Flux automat de procesare prin intermediul modulului de gestiune interna
Comenzi

Marketing optimizat pentru conversie

Creste-ti rata de conversie a magazinului online cu ajutorul tool-urilor si integrarilor cu aplicatiile de marketing disponibile in platforma.


  • Afisari in comparatoare de preturi precum: Price, ShopMania, Compari, Cauti, SmartBuy si altele
  • Marketing afiliat prin eMag Profitshare sau 2performant
  • Integrare cu aplicatii de retargeting
  • Share pe retelele de socializare precum Facebook, Twitter, Google Plus
  • Email marketing integrat cu aplicatii precum Mailchimp sau Newsman
  • Colectare abonati cu adrese de email si constructie newsletter
  • Pozitionare bannere statice sau slide-uri de bannere in homepage sau alte pagini
  • Landing page-uri de campanie, spre exemplu Black Friday
  • Sistem automat de notificare client pentru a publica un review in urma achizitiei
  • Modul de cos abandonat sau recuperare cos
  • Cross-sell si up-sell
  • Istoric de vanzari si pret pentru fiecare produs
  • Transport gratuit in functie de valoarea comenzii sau a produselor din comanda
  • Wishlist si notificari de alerta a pretului
  • Promotii de tip bundle, produs cadou, discount simplu si discount pe pachete
  • Chestionare si survey-uri
  • Blog integrat in magazin
  • Puncte de fidelitate pentru clienti
  • Cupoane sau vouchere de reducere cu reguli de aplicare
  • USP-uri (editabile) afisate in homepage

Control total asupra indexarii in Google

Magazinele Extended sunt optimizate (on-page) din punct de vedere tehnic (SEO si mobile friendly), astfel incat produsele tale sa fie vizibile in motoarele de cautare pentru a atrage un numar cat mai mare de vizitatori si a-i transforma in clienti loiali.


  • Setari generale asupra meta tag-urilor (exemplu: titluri si descrieri)
  • URL-uri search engine friendly, generate automat sau prin control manual
  • Optimizare pentru fiecare pagina de produs si categorie
  • Descrierea paginii este generata automat dupa un sablon prestabilit
  • URL rewrite, canonical links si smart links
  • Generare sitemap.xml, ROR.xml, robots.txt si urllist.txt
  • Redirectionare in caz de continut duplicat
  • Cod HTML optimizat complet pentru SEO Google Analytics cu eCommerce Tracking
  • Integrari Google: Tag Manager, Analytics, Webmaster Tools, Structured Data Markup
  • Descrieri SEO pentru categorii si paginile de brand
  • Rich snippets pentru produse, review-uri si alte elemente

Facturare interna sau integrata extern

Genereaza si administreaza rapid facturi si chitante pe care le poti exporta automat in programe de gestiune sau de contabilitate.


  • Creare facturi, chitante, proforme, avize, bonuri fiscale
  • Administrarea informatiilor care tin de firma si TVA multiplu
  • Generare automata a facturii proforme si fiscale in comanda
  • Facturi de iesire generate automat cu nr. factura la schimbarea unui anumit status
  • Facturi storno generate automat la mutarea in “produse returnate”
  • Export personalizat .csv sau .xml
  • Export facturi in SAGA
  • Integrare cu casa de marcat: generare de bonuri fiscale prin preluarea automata a informatiilor din comanda plasata de catre client
Facturare

Recompenseaza-ti clientii

Fidelizeaza-ti clientii din magazin cu ajutorul discount-urilor pe grupuri sau a punctelor de fidelitate acordate dupa istoricul de comenzi.


  • Puncte de fidelitate oferite in functie de numarul si valoarea comenzilor plasate
  • Grupuri de clienti, definirea de grupuri multiple cu discount general sau pe categorii
  • Cont de client cu istoric de comenzi, facturi, adrese de facturare si livrare, certificate de garantie, formular de retur si sistem de tracking pe fiecare comanda, integrat cu serviciul de curierat
  • Posibilitatea de inregistrare si autentificare in cont prin Facebook sau Google Plus
  • Export conturi in format .csv cu selectie pe campuri de export
  • Posibilitatea de a uni conturi de client intre ele
  • Exporturi segmentate de clienti, inclusiv cei fara cont, dupa comenzi anulate, achizitii din anumite categorii, interval de comenzi sau valoare

Extended te ajuta sa-ti tii partenerii aproape prin modulul B2B

Extended iti ofera posibilitatea de a-ti extinde afacerea prin intermediul clientilor B2B, carora le poti oferi discount-uri aferente volumelor de produse achitionate sau a intelegerilor contractuale pe care magazinul tau online le are cu acestia.


Poti gestiona clientii B2B prin intermediul "grupurilor de clienti" carora le poti stabili discount-uri, iar acestia vor putea accesa preturile reduse (direct in magazin) odata ce se vor autentifica in contul de client.


Clientii pot trece in mod automat in grupurile de clienti stabilite de tine, in functie de numarul de comenzi plasate de catre clientul B2B sau de valoarea totala a comenzilor.

Clienti

Rapoarte avansate de analiza

Iti oferim rapoarte avansate legate de vanzari, produse sau clienti pentru a te ajuta sa identifici problemele si pentru a lua decizii in optimizarea business-ului tau.


  • Rapoarte de vanzari dupa comenzi, perioada, furnizori si metode de plata
  • Vanzari produse generale si vanzari produse pe categorii
  • Rapoarte de activitate pentru agentii de vanzari
  • Rapoarte generale legate de comenzi, utilizatori, newsletter, review-uri, produse, taxe
  • Rapoarte pentru vanzari si produse: promotii vs. normal
  • Statistica produselor accesate de catre vizitatori
  • Raport pentru customer lifetime value
  • Rapoarte de profitabilitate si cel mai mic pret din categorie
  • Rapoarte de vizitatori integrate cu Google Analytics
  • Documentare rapoarte de profit
Rapoarte eCommerce

Mai multe magazine cu o singura platforma

Extended te ajuta sa gestionezi mai multe magazine online cu o singura platforma, cu ajutorul modulului de multi-store. Astfel, fiecare magazin poate avea un catalog de produse independent sau unic, cosuri de cumparaturi si clienti independenti, insa totul este gestionat dintr-o singura platforma eCommerce.


Modulul multi-store este ideal atunci cand un business gestioneaza alte sub-divizii sau brand-uri cu target diferit de clienti, iar interfetele (design-ul) magazinelor pot fi realizate individual, conform gamelor de produse comercializate.


Pentru a afla mai multe despre modulul multi-store si cat de mult se poate personaliza pentru business-ul tau, discuta cu unul dintre consultantii nostri.

Multi-Store

Extinde-ti vanzarile in marketplace

Extended iti ofera posibilitatea de a-ti extinde canalele de vanzare ale produselor din magazin prin listarea acestora in Marketplace-urile din Romania, precum: eMAG Marketplace si Okazii.ro.


Cu ajutorul integrarii automate, reduci timpul de operare al comenzilor provenite din marketplace procesandu-le dintr-un singur loc (din Extended), fara a mai fi nevoie sa aloci personal dedicat pentru comenzile respective.


  • Listare de produse si corelare de categorii in marketplace
  • Actualizare automata de stoc si pret
  • Preluarea comenzilor din marketplace in platforma, fara a fi nevoie sa operezi in doua locuri
Marketplace

De la magazin online la mall online

Magazinul tau online poate sa devina un "mall online", permitand altor comercianti sa vanda prin intermediul magazinului tau, conform politicii tale de business, utilizand modulul de multi-vendor disponibil in platforma Extended.


  • Interfata de administrare individuala pentru fiecare comerciant
  • Listarea produselor de la comercianti in magazin
  • Setari legate de comision si livrarea produselor
Multi-Vendor
Platforma eCommerce integrata cu peste 75 de servicii si solutii externe

Extended este integrat cu peste 75 de servicii si solutii (plata, livrare, marketing, SMS, etc.), pentru a creste vanzarile magazinului tau si pentru a-ti optimiza timpul dedicat operatiunilor, atat interne cat si externe (legate de client).

Servicii si solutii integrate cu Extended
Esti gata sa incepem?

Doresti sa discutam despre viitorul tau magazin online sau despre o migrare pe platforma Extended?

Contacteaza-ne online sau suna-ne la 0336 103 792