Ești gata să începem?

Discută cu noi pentru...

Contactează-ne online sau telefonic

Black Friday 2018 Checklist – 40 de puncte pe care sa le urmezi pentru a te pregati pentru campanie

Articol publicat în Marketing online pe 18.10.2018

Black Friday 2018 Checklist – 40 de puncte pe care sa le urmezi pentru a te pregati pentru campanie

Ai inceput sa-ti pregatesti magazinul online pentru cel mai mare eveniment de vanzari al anului ?

Noi ti-am pregatit ghidul "Black Friday 2018 Checklist" care contine 40 de puncte pe care sa le urmezi pentru a-ti pregati magazinul online pentru campania de Black Friday.

Acest checklist este unul complet, care acopera toate etapele organizarii unei campanii de Black Friday de succes: planificare, pregatirea stocului, realizarea materialelor de promovare, dezvoltarea unui landing page, campania de teasing si pregatirea si instruirea echipei tale.

Cum primesti ghidul gratuit ?

Descarca aici Black Friday 2018 Checklist.

Este esential ca organizarea campaniei de Black Friday sa inceapa din timp, astfel incat sa te bucuri de succes in vanzari si sa nu oferi impresia ca derulezi o campanie grabita, doar de dragul evenimentului.

Mai multe articole asemănătoare

Mai jos îți recomandăm alte articole similare din aceeași categorie sau pe același subiect ca articolul de mai sus. De asemenea, poți căuta un alt articol folosind câmpul de căutare de mai jos.

10 Magazine Online pe care sa le folosesti ca inspiratie eCommerce

Publicat în Marketing online pe 23.08.2017

10 Magazine Online pe care sa le folosesti ca inspiratie eCommerce

Design-ul a jucat intotdeauna un rol important in aproape orice domeniu, lucru valabil si pentru un magazin online, indiferent de produsele pe care acesta le comercializeaza. Din acest motiv iti oferim mai jos 10 exemple

Citește tot articolul
LiveChat-ul: 5 Motive pentru care trebuie sa-l implementezi pe Magazinul tau Online

Publicat în Marketing online pe 23.08.2017

LiveChat-ul: 5 Motive pentru care trebuie sa-l implementezi pe Magazinul tau Online

LiveChat-ul ramane in continuare cea mai accesibila metoda de comunicare dintre client si magazin online, motiv pentru care acesta detine cel mai mare nivel de satisfactie: 73%. Urmatorul dupa acesta este email-ul, cu un nivel

Citește tot articolul

Discută cu un consultant și află cum te poate ajuta platforma Extended

Indiferent dacă vrei să lansezi un magazin nou sau să migrezi de pe o altă platformă, te putem ajuta cu o soluție adaptată nevoilor tale. Răspundem oricărei cereri de ofertă în cel mult 24 de ore.