Extended V5: modificari de interfata, un modul de rapoarte si analiza complet reconstruit, noi integrari cu servicii externe si numeroase alte functionalitati

Articol publicat in Update-uri Platforma pe 03.10.2024

Extended V5

Am lansat un nou update pentru platforma Extended destinat comerciantilor nostri, care aduce modificari importante. Interfata platformei a fost simplificata si imbunatatita, devenind mai usor de utilizat. Modulul de rapoarte a fost complet rescris, oferind acum date mai precise si detaliate despre vanzari si performanta magazinului online. In plus, am adaugat integrari cu noi servicii externe pentru plata, livrare, facturare si altele, extinzand astfel ecosistemul nostru eCommerce.

Versiunea 5 este baza pentru toate inovatiile viitoare pe care le vom introduce in curand in platforma Extended, marcand o evolutie majora catre segmentul enterprise eCommerce.

Noua interfata a panoului de administrare

Interfata de administrare a platformei Extended a fost optimizata pentru a fi mai usoara si mai intuitiva. Designul nou al dashboard-ului ofera o imagine de ansamblu completa asupra magazinului online, prezentand informatii esentiale despre performanta vanzarilor. Acesta include detalii despre starea comenzilor, valoarea achizitiilor, clienti, catalogul de produse, rapoarte pe 30 de zile sau generale, precum si rapoarte privind comunicarea cu echipa de suport tehnic, facilitand astfel o colaborare mai eficienta.

Raport Dashboard

Noile rapoarte de analiza si performanta

Modulul de raportare al platformei a fost rescris si regandit complet pentru a oferi comerciantilor nostri o viziune de ansamblu detaliata asupra vanzarilor, clientilor, catalogului de produse si performantei magazinului online, inclusiv asupra metodelor de plata si livrare utilizate. Astfel, acestia vor avea acces la date precise care le vor permite sa-si optimizeze strategiile si campaniile de marketing.

  • Rapoarte in Dashboard-ul panoului de administrare al magazinului;
  • Rapoarte generale;
  • Rapoarte privind performanta vanzarilor;
  • Rapoarte ale catalogului de produse;
  • Rapoarte de activitate.

Exemplu de raport de vanzari

Raportul de vanzari din imagine prezinta o perspectiva generala asupra vanzarilor din magazinul online, incluzand clasamente bazate pe diverse criterii pentru cele mai performante si neperformante aspecte. Acest lucru permite comerciantului sa-si orienteze strategiile comerciale si de marketing in mod eficient.

Raport Vanzari

Exemplu de raport de vanzari in functie de metode

Raportul din imaginea de mai jos subliniaza vanzarile magazinului online in functie de metodele de plata si livrare, precum si cele mai eficiente sau ineficiente metode utilizate. Acest raport este util, de exemplu, in timpul negocierilor cu furnizorii aferenti sau in stabilirea costurilor asociate acestor metode.

Raport Metode

Exemplu de raport general al magazinului

Raportul general al magazinului ofera o perspectiva ampla asupra vanzarilor, cererilor de retur si garantiilor, alaturi de informatii despre clienti, structurate pe diverse perioade.

Raport General

Impreuna cu multe alte astfel de rapoarte.

Integrari noi in ecosistemul Extended

Introducem noi integrari in ecosistemul nostru eCommerce pentru a oferi comerciantilor nostri o varietate mai mare de servicii complementare, care sa le automatizeze procesele operationale, economisind astfel timp si costuri.

Leanpay - plati intarziate BNPL 3.0

Integrarea serviciului de plati intarziate Leanpay in platforma eCommerce Extended aduce beneficii semnificative pentru comercianti, revolutionand experienta de cumparare online. Leanpay permite clientilor sa achizitioneze produse in rate fixe, ceea ce creste satisfactia clientilor, reduce abandonul cosului de cumparaturi si impulsioneaza conversiile. Cu un proces de aplicare rapid si simplu, care dureaza doar 3-5 minute pentru clientii noi si maxim 30 de secunde pentru cei existenti, Leanpay contribuie la cresterea valorii medii a cosului de cumparaturi si la scaderea ratei de retur. Optiunea de plata in rate stimuleaza achizitii mai mari, iar integrarea flexibila si sigura cu magazinul ofera un avantaj competitiv considerabil.

Oblio - facturare si gestiune online

Oblio, solutia de facturare si gestiune stocuri in cloud, a devenit rapid preferata a peste 100.000 de entitati comerciale din Romania datorita functionalitatilor extinse si a utilizarii intuitive. Aceasta solutie ofera emiterea rapida a documentelor, integrarea cu software-uri de contabilitate populare, si un plan de abonament unic si accesibil, care este gratuit timp de un an pentru utilizatorii noi. Integrarea Oblio cu platforma Extended optimizeaza procesele comerciale prin actualizarea automata a stocurilor si emiterea facila a facturilor, imbunatatind eficienta si satisfactia clientilor. Disponibilitatea in cloud si pretul convenabil, de doar 29 € pe an, completeaza avantajele acestei solutii versatile.

SmartShip - livrari optimizate

Integrarea SmartShip in ecosistemul eCommerce Extended aduce avantaje semnificative pentru comerciantii online, optimizand costurile livrarilor atat nationale, cat si internationale. SmartShip ofera o gama larga de optiuni de curierat, gestionarea eficienta a coletelor de toate dimensiunile, ramburs gratuit fara contracte obligatorii si un sistem unificat pentru administrarea livrarilor. De asemenea, comerciantii beneficiaza de estimari precise ale livrarilor, suport dedicat, rapoarte detaliate, facturare simplificata si discounturi de pana la 25%, facilitand reducerea costurilor si imbunatatirea experientei clientilor. Aceasta integrare contribuie la un proces de livrare mai eficient si la un avantaj competitiv important pe piata eCommerce.

Alte noi integrari

  • NeoSys - flux automatizat de integrare intre Extended si ERP
  • Softeh Plus - flux automatizat de integrare intre Extended si ERP
  • PTT Express - serviciu de curierat
  • SMS Advert - serviciu de transmitere SMS-uri
  • GLS - API nou si livrare in Parcel Locker

Extended API

API-ul intern al platformei a fost extins cu un set nou de functii, disponibile pentru integrarea cu aplicatii sau servicii externe, incluzand:

  • Crearea de cupoane;
  • Gestionarea wishlist-ului: listare, adaugare, stergere;
  • Cautarea de produse;
  • Listarea categoriilor (inclusiv imagini);
  • Actualizarea stocului pe baza ID-ului produsului;
  • Afisarea comenzilor din toate magazinele (Multi Store).

Module noi

Comanda minima

Modulul de comanda minima permite comerciantului sa stabileasca o valoare minima a cosului de cumparaturi necesara pentru plasarea unei comenzi in magazinul online. Daca aceasta suma nu este atinsa, clientul nu poate finaliza comanda.

Acord comercial de furnizare marfa

Modulul permite atasarea unui document care functioneaza ca un contract comercial pentru furnizarea marfii aferente comenzii. Prin acest document, comerciantul isi poate defini propriii termeni comerciali, utilizand tag-uri care completeaza automat informatii esentiale, precum datele de contact, detaliile comerciale si alte informatii necesare.

Functii noi adaugate la modulele existente

  1. Structured Data Markup - afisare imbunatatita a informatiilor pe produs, inclusiv pentru produsele cu optiuni;
  2. Cautare produse - se pot cauta cuvinte formate dintr-o singura litera;
  3. TVA diferit pentru persoane juridice - recalculare pret in cos si afisare in pagina de produs;
  4. Valori noi TVA - pot fi selectate pe produs;
  5. Email comenzi - noi informatii incluse (cod produs, observatii comanda);
  6. Cautare dupa descriere scurta - activare optiune;
  7. Actualizari prin fisier - pentru descriere scurta si modificari automate SEO produs;
  8. PRP in listare produse - necesita personalizare in functie de magazin;
  9. Cupon 100% - setare valoare procentuala;
  10. Link plata card - modificare format;
  11. Promotii "Produs cadou" - noi filtre adaugate;
  12. Cupoane - optiune de afisare cupon in listare si pagina de produs cu mesaj personalizat;
  13. GDPR & Cookie consent - setari noi si afisare optimizata;
  14. Desparte comanda (split) - afisare informatii specifice in detalii comanda;
  15. Slider produse - imbunatatire preluare link de categorie;
  16. Produs - camp nou pentru link Canonical in sectiunea SEO;
  17. Categorie - adaugare campuri pentru H2 si H3;
  18. Estimare data livrare - afisare extinsa in functie de optiunea de produs selectata;
  19. Multi Store - setare pentru activarea aceluiasi adaos si discount pe toate magazinele;
  20. Alerta stoc - noi informatii in export;
  21. Status plata -afisare imbunatatita in detalii comanda;
  22. Produse fara categorie - filtru nou in Manager;
  23. Protectii suplimentare SPAM - blocarea salvarii de informatii nedorite.

Optiuni de produs:

  • Adaugare text informativ la hover pe optiune;
  • Afisare optimizata;
  • Link special la selectia unei optiuni.

Functii noi adaugate la integrarile existente

  • Nexus ERP - imbunatatiri in preluarea facturilor si identificarea ID Partener;
  • NeoSYS ERP -imbunatatiri la gestionarea discount-urilor din comenzi;
  • Platforme de coletarie - afisarea curierului in comanda pentru Innoship si SmartShip;
  • FanCourier - noi functionalitati pentru colete la schimb si simplificarea procesului de generare AWB;
  • Sameday - incarcare personala (PDO) in easyBox;
  • DragonStar - trimitere SMS;
  • Cargus - impartire automata a coletelor, livrare in locatii  "Ship&Go";
  • Glami - nou event pentru  "Add to Cart";
  • Flixmedia - integrare refacuta conform ultimelor informatii;
  • Facebook Pixel & Conversion API - imbunatatiri pentru evenimente;
  • Google dataLayer - eveniment nou "select_item".

eMAG Marketplace:

  • Corelare produse;
  • Functii noi pentru listare si trimitere;
  • Filtrare produse trimise.

Erori si situatii remediate

Pe langa noile functionalitati mentionate anterior, punem la dispozitie un pachet de solutii pentru problemele semnalate de comerciantii nostri sau identificate de echipa Extended:

  • Setari retur produse - eroare la campul pentru SMS, eliminare tag-uri HTML nepermise;
  • TVA 0% - afisare corecta pe pagina de produs;
  • Split comanda - preluare corecta a tuturor informatiilor necesare;
  • BT Pay - probleme cu caractere nepermise in numele clientului;
  • Innoship - imbunatatiri la afisarea erorilor primite;
  • Cargus - blocare temporara API in caz de depasire a limitelor de acces;
  • Comanda furnizor - afisare corecta a codului produsului cu mai multe optiuni;
  • Blog - afisare corecta pe sistem Multi Limba;
  • Optiune produs - problema afisare imagine la schimbarea optiunii;
  • FGO - probleme punctuale la trimiterea informatiilor;
  • Sitemap - problema la generare pe sistem Multi limba;
  • Promotie pachete - problema la arhivare in tab-ul Promotii;
  • SmartBill - afisare incompleta a produselor cadou, nume TVA corect pentru TVA 0%;
  • Confirmare plata card - resetare status dupa accesare link de plata;
  • FanCourier - problema la printare AWB si trimiterea informatiilor in caz de mai multe servicii selectate;
  • Sameday - probleme la preluarea serviciilor si autentificare API, trimitere automata serviciu default in easyBox;
  • eMAG Marketplace - problema la actualizare ID pe baza de fisier;
  • Estimare data livrare - distribuire corecta a zilelor;
  • Actualizare prin fisier - actualizare corecta a furnizorului principal;
  • Adaos furnizor - afisare corecta in produs;
  • Rating categorie - formare corecta a link-ului de acces;
  • Adaugare produs in comanda - selectie automata a TVA-ului in Manager.

Suplimentar, in cadrul manualului de utilizare au fost adaugate 2 noi tutoriale in ceea ce priveste configurarea integrarii cu Oblio si SmartShip.

Ti-a placut acest articol?

Urmareste-ne pe Facebook pentru a fi la curent cu cele mai noi articole din blogul nostru.

Articole din aceeasi categorie

GDPR: Cum sa-ti pregatesti Magazinul Online pentru General Data Protection Regulation

GDPR: Cum sa-ti pregatesti Magazinul Online pentru General Data Protection Regulation

Publicat in Stiri eCommerce pe 28.03.2018

Abordam astazi cel mai „hot” subiect al momentului privind colectarea datelor personale de la clienti de catre magazinele online si nu numai. Mai exact, este vorba despre regulamentul impus in anul 2016 la nivelul Uniunii ... Citeste tot articolul

Descopera Leanpay, cea mai simpla metoda de plati intarziate integrata si 5 avantaje pentru comerciantii Extended

Descopera Leanpay, cea mai simpla metoda de plati intarziate integrata si 5 avantaje pentru comerciantii Extended

Publicat in Update-uri Platforma pe 03.07.2024

Facem publica integrarea serviciului de plati intarziate Leanpay (BNPL 3.0), o miscare care promite sa revolutioneze experienta de cumparare online si sa aduca beneficii semnificative pentru comerciantii nostri. Leanpay sprijina companiile romanesti sa isi creasca ... Citeste tot articolul

Platforma eCommerce GDPR compliant – 4 aspecte de care sa tii cont

Platforma eCommerce GDPR compliant – 4 aspecte de care sa tii cont

Publicat in Update-uri Platforma pe 12.12.2019

Dupa cum stim cu totii, de mai bine de un an de zile a intrat in vigoare regulamentul cunoscut drept „GDPR – General Data Protection Regulation„. Acesta este aplicat la nivelul Uniunii Europene si are ... Citeste tot articolul