Integrare automatizata
cu sistemul de gestiune ERP

Cu ajutorul sincronizarii dintre magazinul online si sistemul de gestiune ERP, actualizarile de stocuri, preturi, comenzi si clienti sunt automatizate astfel incat sa previi pierderea vanzarilor cauzata de situatiile in care clientii comanda produse fara stoc sau sa eviti afisarea de liste de preturi eronate.

ERP integrat intr-un ecosistem eCommerce

Fluxuri operationale si logistice care iti vor reduce costurile si timpul de procesare a comenzilor

Indiferent de unde alegi sa procesezi comenzile provenite din cadrul magazinului online sau din canalele de vanzare, vei beneficia de o imagine de ansamblu asupra stocurilor din depozite, magazine fizice si furnizori intr-o singura platforma eCommerce.

Costuri reduse de operare

Automatizarea transferului de informatii dintre magazin si ERP va reduce costurile de operare, scutindu-te de munca de rutina.

Stocuri si preturi actualizate

Stocurile si preturile vor fi actualizate in timp real pe toate canalele de vanzare in care esti prezent: marketplace-uri, comparatoare, etc.

Fulfillment rapid si fara greseli

Sistemul intern de gestiune a comenzilor te va ajuta sa eviti erorile umane si sa procesezi si livrezi comenzile mai rapid.

Sincronizarea clientilor

Centralizezi datele clientilor si facturile aferente intr-un singur loc, generand rapoarte detaliate asupra vanzarilor tale online.

Integrare "SmartBill ready"

Utilizezi SmartBill ca solutie de facturare si gestiune a stocurilor? Solutia ta este deja integrata si gata de lucru in cateva minute.

Integrare ERP la cerere

Fie ca esti deja integrat cu un ERP sau doresti sa faci o schimbare, echipa tehnica iti va fi intotdeauna alaturi pentru a te sprijini.

Depozitul tau sincronizat in timp real cu magazinul online

Mai jos vei regasi o lista cu sisteme de gestiune a stocurilor si ERP-uri pe care le-am integrat cu peste 150 de magazine online active prin intermediul platformei Extended.

Contacteaza-ne acum
WinMentor

WinMentor

Integrare ERP
SmartBill

SmartBill

Gestiune si facturare
FGO

FGO

Gestiune si facturare
Pluriva

Pluriva

Integrare ERP
Nexus ERP

Nexus ERP

Integrare ERP
AttoSoft

AttoSoft

Integrare ERP
SAP

SAP

Integrare ERP
StockWiz

StockWiz

Integrare ERP
CloudSales

Cloud Sales

Integrare ERP
Microsoft Dynamics NAV

Microsoft Dynamics Nav

Integrare ERP
NeoManager

NeoManager

Integrare ERP

1C ERP

Integrare ERP
RVX Manager

RVX Manager

Integrare ERP
DataKlas

DataKlas

Integrare ERP
SAGA

SAGA

Gestiune si facturare
BOCP

BOCP

Integrare ERP
Facturis

Facturis

Gestiune si facturare
Custom ERP

Custom ERP

Peste 10 ERP-uri custom
Platforma Extended, versiunea desktop
Platforma Extended, versiunea mobila

Intrebari frecvente
despre integrarea unui ERP

Am adunat raspunsurile la cele mai frecvente intrebari primite de-a lungul timpului privind integrarea platformei Extended cu un ERP.

  • Ce este un sistem de gestiune ERP?
  • Care sunt costurile de integrare ale ERP-ului?
    ERP-urile integrate deja in platforma Extended nu presupun costuri aditionale pentru integrare. Pentru ERP-urile noi, costurile integrarii vor fi stabilite conform documentatiei de conectare prin API asociata fiecarui ERP care necesita integrare.
  • Ce trebuie sa asigur pentru integrare?
    ERP-ul / sistemul de gestiune va trebui gazduit pe un server cu un uptime stabil, pentru a asigura transferul sigur al datelor. De asemenea, vom avea nevoie de o documentatie sau de suportul echipei care asigura ERP-ul / sistemul de gestiune, pentru a putea stabili termenii tehnici de integrare si pentru a asigura fluxul de date.
  • Cat dureaza o astfel de integrare?
  • Poate fi integrat orice sistem de gestiune?
    Daca ERP-ul sau sistemul tau de gestiune ofera posibilitatea de integrare prin API sau acces in baza de date, Extended poate fi integrat cu orice ERP / gestiune de stocuri, dupa stabilirea informatiilor pe care doresti sa le sincronizam.
  • Oferiti consultanta in alegerea ERP-ului?
    Vom impartasi cu tine experienta acumulata de-a lungul anilor si a numeroaselor integrari pentru a te ajuta sa alegi cea mai buna solutie, optimizata pentru business-ul tau.

Esti gata sa incepem?

Solutiile noastre ti-au starnit interesul? Contacteaza-ne online pentru o oferta comerciala sau planifica o intalnire cu noi.

Contacteaza-ne acum

Solutiile ERP care pot fi integrate cu platforma eCommerce Extended trebuie sa dispuna de un modul de conectare API si sa fie insotite de o echipa tehnica sau un integrator autorizat care sa furnizeze suportul si documentatia tehnica necesara echipei Extended. Prin urmare, integrarea ERP-ului va fi efectuata pe baza unui flux sau parcurs definit de catre comerciant (beneficiar), in limitele functionalitatilor disponibile in cadrul API-ului de conectare aferent ERP-ului care urmeaza sa fie integrat. De asemenea, ERP-urile sau sistemele de gestionare pot fi integrate si in sens invers, de catre echipa tehnica a furnizorului de ERP, prin intermediul modulului de conectare Extended API.

La baza procesului de integrare a unui ERP stau informatiile si modul in care acestea sunt sincronizate intre platforma Extended si ERP, inclusiv date despre clienti, informatii despre produse precum disponibilitatea in stoc si preturile, facturi si alte date care pot fi transferate intre cele doua solutii. Prin urmare, procesul de integrare trebuie sa includa instructiuni cu privire la datele care urmeaza sa fie sincronizate si modul in care aceasta sincronizare se va efectua, de exemplu, la modificari ale stadiilor comenzilor sau actualizari ale stocurilor. Fluxurile standard implica preluarea informatiilor despre stocuri si preturi din ERP si transmiterea comenzilor primite online catre modulul de comenzi al ERP-ului pentru rezervarea stocului, procesare sau urmarirea incasarilor. Astfel aceste fluxuri duc la reducerea costurilor operationale si la diminuarea semnificativa a timpilor de procesare.

ERP-urile disponibile sau integrate in cadrul platformei Extended pot sa difere de cele prezentate pe aceasta pagina web. Lista prezentata aici cuprinde toate ERP-urile integrate pana in prezent, dar nu si pe cele disponibile in prezent. Prin urmare, daca dispui de un sistem ERP pe care doresti sa-l integrezi cu magazinul tau online, echipa tehnica iti va furniza asistenta necesara pentru automatizarea acestui proces, in scopul de a optimiza timpul si costurile operationale si logistice.