Integrare automatizata
cu sistemul de gestiune ERP
Cu ajutorul sincronizarii dintre magazinul online si sistemul de gestiune ERP, actualizarile de stocuri, preturi, comenzi si clienti sunt automatizate astfel incat sa previi pierderea vanzarilor cauzata de situatiile in care clientii comanda produse fara stoc sau sa eviti afisarea de liste de preturi eronate.
Fluxuri operationale si logistice care iti vor reduce costurile si timpul de procesare a comenzilor
Indiferent de unde alegi sa procesezi comenzile provenite din cadrul magazinului online sau din canalele de vanzare, vei beneficia de o imagine de ansamblu asupra stocurilor din depozite, magazine fizice si furnizori intr-o singura platforma eCommerce.
Costuri reduse de operare
Automatizarea transferului de informatii dintre magazin si ERP va reduce costurile de operare, scutindu-te de munca de rutina.
Stocuri si preturi actualizate
Stocurile si preturile vor fi actualizate in timp real pe toate canalele de vanzare in care esti prezent: marketplace-uri, comparatoare, etc.
Fulfillment rapid si fara greseli
Sistemul intern de gestiune a comenzilor te va ajuta sa eviti erorile umane si sa procesezi si livrezi comenzile mai rapid.
Sincronizarea clientilor
Centralizezi datele clientilor si facturile aferente intr-un singur loc, generand rapoarte detaliate asupra vanzarilor tale online.
Integrare "SmartBill ready"
Utilizezi SmartBill ca solutie de facturare si gestiune a stocurilor? Solutia ta este deja integrata si gata de lucru in cateva minute.
Integrare ERP la cerere
Fie ca esti deja integrat cu un ERP sau doresti sa faci o schimbare, echipa tehnica iti va fi intotdeauna alaturi pentru a te sprijini.
Depozitul tau sincronizat in timp real cu magazinul online
Mai jos vei regasi o lista cu sisteme de gestiune a stocurilor si ERP-uri pe care le-am integrat cu peste 150 de magazine online active prin intermediul platformei Extended.
Contacteaza-ne acumWinMentor
Integrare ERPFGO
Gestiune si facturarePluriva
Integrare ERPNexus ERP
Integrare ERPAttoSoft
Integrare ERPSAP
Integrare ERPStockWiz
Integrare ERPMicrosoft Dynamics Nav
Integrare ERPNeoManager
Integrare ERP1C ERP
Integrare ERPRVX Manager
Integrare ERPDataKlas
Integrare ERPSAGA
Gestiune si facturareBOCP
Integrare ERPFacturis
Gestiune si facturareCustom ERP
Peste 10 ERP-uri customIntrebari frecvente
despre integrarea unui ERP
Am adunat raspunsurile la cele mai frecvente intrebari primite de-a lungul timpului privind integrarea platformei Extended cu un ERP.
-
Integrarea unui sistem de gestiune ERP este inclusa in cadrul pachetelor Advanced si Enteprise. Astfel, nu exista costuri suplimentare fata de pretul abonamentului lunar aferent pachetului.
-
ERP-ul / sistemul de gestiune va trebui gazduit pe un server cu un uptime stabil, pentru a asigura transferul sigur al datelor. De asemenea, vom avea nevoie de o documentatie sau de suportul echipei care asigura ERP-ul / sistemul de gestiune, pentru a putea stabili termenii tehnici de integrare si pentru a asigura fluxul de date.
-
Daca ERP-ul sau sistemul tau de gestiune ofera posibilitatea de integrare prin API sau acces in baza de date, Extended poate fi integrat cu orice ERP / gestiune de stocuri, dupa stabilirea informatiilor pe care doresti sa le sincronizam.
-
Vom impartasi cu tine experienta acumulata de-a lungul anilor si a numeroaselor integrari pentru a te ajuta sa alegi cea mai buna solutie, optimizata pentru business-ul tau.
Esti gata sa incepem?
Solutiile noastre ti-au starnit interesul? Contacteaza-ne online pentru o oferta comerciala sau planifica o intalnire cu noi.
Contacteaza-ne acum