Extended V4.40.125 – cel mai consistent update lansat pana acum: 43 de module, integrari si functionalitati noi

Articol publicat in Update-uri Platforma pe 16.02.2022

Extended Update

Incepand de astazi, punem la dispozitia comerciantilor nostri cel mai consistent update al platformei Extended de pana acum, care contine 43 de module, integrari si functii noi impreuna cu 20 de situatii remediate.

Functionalitati si integrari noi (43)

Suport Tehnic integrat in Extended

Am eficientizat intreaga comunicare dintre comerciant si echipa tehnica prin centralizarea sistemului de ticketing direct in cadrul platformei Extended. Integrarea este realizata in timp real prin API intre Extended si platforma Zendesk. Astfel, comerciantii nostri vor putea transmite si urmari parcursul ticketelor direct din cadrul platformei eCommerce, fara a fi nevoie de cont sau accesarea platformei de ticketing din exterior.

Vizualizarea ticketelor

Suport tehnic Extended

Transmiterea unui ticket

Suport tehnic Extended

Interactiunea cu echipa tehnica pe baza unui ticket

Suport tehnic Extended

Modul de gestionare a produselor in service & garantie

Noul modul permite magazinului online sa-si gestioneze produsele care fac obiectul garantiei sau necesita interventii de reparatie in service pentru clientii sai. Astfel, cu ajutorul acestui modul, magazinul va dispune de o centralizare a acestor produse / situatii si, totodata, va eficientiza comunicarea dintre magazin si client prin intermediul notificarilor prin email si / sau SMS transmise la actualizarea de stadiu pentru produsul / situatia in cauza.

Modulul este disponibil in pachetul Enterprise.

Integrare cu Innoship

Innoship se alatura ecosistemului nostru eCommerce. Prin intermediul acestei interconectari dintre Extended si Innoship, comerciantii nostri au posibilitatea sa-si optimizeze costurile privind livrarea comenzilor, avand acces la peste 150 de optiuni de livrare pe care le pot pune la dispozitia clientilor lor, scazand totodata rata de retur.

Integrarea este disponibila in pachetele Advanced si Enterprise.

Integrarea noului API pentru DPD curier

Integrarea cu DPD curier a primit un update major prin implementarea noului API de conectare care permite activarea modulelor pentru livrari internationale si puncte de ridicare personala.

Redesign pentru sectiunile din platforma

Intreaga zona de setari a platformei Extended a fost complet restructurata (impreuna cu alte sectiuni enumerate mai jos), primind un nou design mai intuitiv care include si note informative si directionari catre tutorialele aferente din manualul de utilizare.

  • Meniu - meniul zonei de Manager a fost complet restructurat pentru a spori intuitivitatea;
  • Setari - sectiunea de setari a fost complet restructurata si a primit un nou design;
  • Feed-uri - feed-urile pot fi administrate acum prin intermediul unui nou design mai intuitiv;
  • Marketing - Bannere - Categorie (si Producator) - aceste 2 sectiuni au primit un nou design, impreuna cu posibilitatea de a afisa un banner la nivel global pe toate categoriile sau doar pe categoriile fara banner adaugat, exceptandu-le pe cele care au deja un banner setat;
  • Integrari - zona de integrari a fost restructurata in 8 categorii de integrari;
  • Campanii - campaniile de tip landing page au primit un nou set de functii pentru administrarea.

Setari generale

Setari Extended

Setari generale - Notificari

Setari Extended

Data feed-uri de produse

Feed-uri

Gruparea produselor similare

Modulul permite gruparea produselor similare dupa anumite atribuite, precum culoarea sau materialul din care este realizat produsul. Acestea vor fi afisate ca optiuni in pagina de produs, dar vor fi listate in paginile de categorie ca produse diferite. Astfel, in momentul de fata comerciantii au la dispozitie 2 metode pentru a-si lista produsele cu optiuni: metoda anterioara in care pe baza unui produs principal sunt derivate optiunile (exemplu: marime, culoare, materiale, etc.), accesibile doar pe pagina de produs, sau noua metoda de grupare a mai multor produse dupa o anumita optiune si afisarea individuala a acestora in categorii.

Modulul este disponibil in pachetele Advanced si Enterprise.

Produse grupate in pagina de produs

Grupare produse

Aceleasi produse afisate in categorie

Grupare produse

Preturi speciale

Am introdus un nou modul pentru politica de preturi aplicata pe catalogul de produse al magazinului, prin intermediul caruia pot fi atribuite preturi speciale aferente furnizorilor (pe o anumita perioada stabilita), ignorand campurile default: pret lista, adaos si discount.

Modulul este disponibil in pachetul Enterprise.

Imbunatatiri aduse integrarii cu eMAG Marketplace

Modulul de integrare cu marketplace-ul eMAG primeste un nou set de functionalitati, precum:

  • A fost adaugata posibilitatea de a trimite catre eMAG "Pret minim" si "Pret maxim";
  • Actualizarea modului de interpretare "raspuns eroare" (in anumite situatii);
  • Stoc numeric - posibilitatea de a selecta furnizorii de la care sa fie trimis stocul catre eMAG;
  • Stoc numeric - posibilitatea de a seta un "timp de manipulare";
  • Setare "tip colet" default pentru coletele emise prin eMAG Marketplace.

Alte functionalitati

  • GLS curier - implementarea noului API pus la dispozitie de catre GLS;
  • FGO - actualizarea stocurilor si transmiterea noului camp pentru "localitate";
  • Facturis - implementarea noului API (V2) de integrare cu Facturis;
  • Integrare Facebook Conversion API;
  • Video in specificatiile de produs - functia permite inserarea unui video embed in cadrul unui cuvant din specificatiile tehnice, iar la click pe link-ul aferent cuvantului se va deschide clipul video;
  • Actualizarea listei generale de localitati din cadrul platformei Extended;
  • Puncte de ridicare - posibilitatea de a adauga informatii complete in ceea ce priveste adresa (functie utilizata la integrarea anumitor servicii, ex. eMAG Marketplace);
  • SAGA - modificarea modului de export facturi conform noii structuri;
  • Google Review - au fost adaugate campuri noi: "GTIN" si "MPN";
  • Mesaje interne - au fost evidentiate mesajele noi;
  • Listare produse (in Manager) - posibilitatea de a filtra produsele fara categorie atribuita;
  • Setari suplimentare pentru afisarea comentariilor din cadrul review-urilor adaugate - dupa ora, in functie de voturi si posibilitatea de a raspunde unui comentariu;
  • Stadiu comanda - au fost adaugate restrictii la schimbarea de stadiu in comanda pentru produsele fara SN (serial number) adaugat;
  • Redirect-uri 301 - posibilitatea de a face redirect oricarui link care ajunge in "eroare 404" (indiferent de sectiunea din care face parte);
  • Export client - au fost adaugate campuri noi pentru export;
  • Stadiu comanda - posibilitatea de a trimite in email link-ul de plata online prin card;
  • FanCourier - Setare pentru "deschidere colet la livrare" in campul de "instructiuni curier"
  • Blog - posibilitatea de a seta o alta data aferenta articolului, impreuna cu ordonare dupa data
  • Comenzi - a fost modificat sistemul de ordonare atunci cand se realizeaza o cautare, fiind adaugata posibilitatea de a selecta ca ordonarea sa fie realizata dupa relevanta sau dupa ID-ul de comanda;
  • Punct de ridicare in comanda (in zona de Manager) - atunci cand se doreste modificarea punctului de ridicare (din comanda) sunt afisate toate punctele de ridicare din judet, in locul localitatii (asa cum era inainte);
  • TBI Credit - modificari aduse la nivel de integrare pentru a procesa noul mod de primire a raspunsului de la TBI.

Actualizari produse prin fisier Excel:

  • Actualizarea "filtrelor generale" si a "avantajelor" aferente produselor;
  • Mod nou de inlocuire a imaginilor (permite si adaugarea link-urilor existente la acel produs).

Erori si situatii remediate (20)

Pe langa noile functionalitati descrise mai sus, venim si cu un pachet de solutii pentru erorile semnalate de catre clienti sau depistate de catre echipa de suport tehnic & dezvoltare:

  • Storno partial (cu transport) - fix eroare primita la selectia "setare transport";
  • Remediere afisare "status plata" in listarea comenzilor (atunci cand initial metoda de plata este prin "card", dupa care este schimbata intr-o alta metoda de plata);
  • Remediere problema la modificarea campului "nume optiune";
  • Remediere la salvarea imaginilor multiple cu acelasi nume;
  • Puncte de ridicare in comanda - remediere problema atunci cand in comanda este schimbata metoda de livrare (cu livrare prin curier, iar informatia "punct de ridicare" ramanea afisata);
  • Remediere actualizare stadiu de comanda (in email) in cadrul modulului Multi Limba atunci cand erau adaugate caractere speciale;
  • Remediere problema la "adresa de retur pentru societati comerciale";
  • Alerta stoc - remediere erori la trimiterea alertei de stoc atunci cand existau probleme de conectare cu serviciile de trimitere a SMS-urilor;
  • Remedierea facturilor marcate ca fiind anulate in sectiunea de "Facturi";
  • Rapoarte vanzari - remedierea problemei de afisare a raportului dupa "metoda de plata" si "brand";
  • Rapoarte vanzari categorii - exista o problema in ceea ce priveste alocarea informatiilor pe utilizatori diferiti care generau raportul in acelasi timp;
  • Stadiu comanda - la adaugarea unui stadiu nou nu era salvata optiunea selectata in campul "ascuns client";
  • Cautare produse - exista o problema la cautarea partiala dupa declinarile de cuvinte
  • eMAG Marketplace - exista o problema la marcarea produselor pentru a fi trimise catre eMAG (la actualizarea prin fisier Excel);
  • Documente incasare - atunci cand se incarca un fisier de la curier, data de decomandare nu era salvata corect;
  • Specificatii produs - rezolvare problema privind ordonarea valorii la afisarea in pagina de produs;
  • Functie de schimbare a curierului - a fost inclusa o protectie astfel incat sa nu se mai transmita email atunci cand nu se genereaza un AWB nou;
  • Modulul de campanii - badge-ul "Nou" era afisat gresit.

Adaugarea unei comenzi (manual) din Manager:

  • Nu se prelua corect discountul pe client;
  • A fost schimbat modul de selectare a modalitatii de plata astfel incat sa se evite problemele de actualizare a informatiilor atunci cand nu se schimba curierul.

Ti-a placut acest articol?

Urmareste-ne pe Facebook pentru a fi la curent cu cele mai noi articole din blogul nostru.

Articole din aceeasi categorie

Ce este Retargeting.biz si cum poti sa-ti cresti rata de conversie cu ajutorul lui

Ce este Retargeting.biz si cum poti sa-ti cresti rata de conversie cu ajutorul lui

Publicat in Marketing Online pe 27.02.2019

Retargeting.biz este un soft de marketing automatizat, integrat cu platforma eCommerce Extended, care ajuta magazinele online sa comunice, in mod automat, cu clientii. Prin activarea Retargeting.biz in platforma Extended, iti poti creste rata de conversie ... Citeste tot articolul

Descopera noul update al platformei Extended: Google Consent Mode V2, FAN Courier API, integrari noi si alte functionalitati importante

Descopera noul update al platformei Extended: Google Consent Mode V2, FAN Courier API, integrari noi si alte functionalitati importante

Publicat in Update-uri Platforma pe 25.03.2024

Facem public pentru comerciantii Extended un nou update al platformei, in care aducem 34 de functionalitati noi pentru modulele existente si 3 noi integrari cu servicii externe in cadrul propriului ecosistem eCommerce. Functionalitati si integrari ... Citeste tot articolul

Extended & NewsMan – integrare #smart pentru viitoarele tale campanii de Email Marketing

Extended & NewsMan – integrare #smart pentru viitoarele tale campanii de Email Marketing

Publicat in Update-uri Platforma pe 31.08.2018

Ce este NewsMan? NewsMan este o platforma romaneasca de email marketing, cu peste 14 ani de experienta in marketing-ul digital, a carei notorietate a crescut de-a lungul timpului datorita livrabilitatii sporite, eficientei ridicate la nivel ... Citeste tot articolul