Integrare noua: InboxTarget si Extended pentru automatizarea campaniilor de marketing

Articol publicat in Update-uri Platforma pe 07.02.2018

InboxTarget

InboxTarget este cel mai recent serviciu extern integrat in cadrul platformei Extended. Este o solutie completa pentru "marketing automation", dezvoltata in ultimii 7 ani si folosita de sute de magazine online mici si mari la nivel national si international.

InboxTarget este o aplicatie pe placul nostru, deoarece impartaseste o viziune similara cu cea a platformei Extended: automatizarea fluxurilor dintr-un business, astfel incat tu sa-ti indrepti atentia catre partea de management.

Ce poti face cu InboxTarget

Scopul aplicatiei InboxTarget este de a genera automat mai multe vanzari magazinului tau online cu mai putin efort, prin personalizarea mesajelor de marketing. Unul dintre avantajele aplicatiei sta in capacitatea si libertatea de personalizare a campaniilor de marketing in functie de fiecare business in parte.

Campanii de Email Marketing Automation

Poti seta campanii de email marketing cu newslettere trimise pe baza comportamentului clientilor in magazinul tau online.

Campanii de notificari Push

Prin intermediul notificarilor de tip "push" poti atat sa colectezi abonati, cat si sa livrezi notificari despre promotii sau campanii de marketing pe care le desfasori intr-o anumita perioada, spre exemplu "Black Friday".

  • Poti cere permisiunea de a trimite notificari prin intermediul browser-ului;
  • Recuperezi cosurile de cumparaturi abandonate de clienti;
  • Trimiti notificari in functie de interesele clientului si a comportamentului sau in magazin;
  • Personalizezi mesajele notificarilor;
  • Notificarile sunt livrate instant si sunt nelimitate.

Recomandari de produse

Cu ajutorul recomandarilor de produse diminuezi rata medie de 33% a clientilor care ies de pe site din motiv ca nu isi gasesc produsele dorite. Astfel, cu ajutorul InboxTarget, poti recomanda produse in site, pe email, prin noficari push si prin intermediul Facebook-ului.

Colectare de email-uri

Poti colecta adrese de email cu scopul de a-ti mari baza de date, direct de pe mobil sau prin intermediul magazinului online.

Alte functionalitati

  • Chestionare, poll-uri si net promoter score pentru colectarea de date;
  • Rapoarte pe catalogul eCommerce pe care le poti utiliza in campaniile de marketing;

... plus multe alte functionalitati specifice pentru orice tip de campanie, cu orice conditii de afisare si continut.

Cum faci integrarea InboxTarget cu Extended

Integrarea cu InboxTarget este realizata complet automatizat. Pentru a beneficia de avantajele acestuia trebuie sa-ti creezi un cont gratuit timp de 14 zile, dupa care sa-ti introduci "Account ID-ul" in platforma Extended si iti vor fi activate toate setarile si codurile de tracking necesare pentru a-ti pune campaniile de marketing pe pilot automat.

In plus, clientii Extended beneficiaza de un discount de 15% pentru primele 3 luni.

Ti-a placut acest articol?

Urmareste-ne pe Facebook pentru a fi la curent cu cele mai noi articole din blogul nostru.

Articole din aceeasi categorie

Extended & NewsMan – integrare #smart pentru viitoarele tale campanii de Email Marketing

Extended & NewsMan – integrare #smart pentru viitoarele tale campanii de Email Marketing

Publicat in Update-uri Platforma pe 31.08.2018

Ce este NewsMan? NewsMan este o platforma romaneasca de email marketing, cu peste 14 ani de experienta in marketing-ul digital, a carei notorietate a crescut de-a lungul timpului datorita livrabilitatii sporite, eficientei ridicate la nivel ... Citeste tot articolul

Extended – platforma eCommerce GDPR compliant

Extended – platforma eCommerce GDPR compliant

Publicat in Update-uri Platforma pe 12.12.2019

Dupa cum stim cu totii, de mai bine de un an de zile a intrat in vigoare regulamentul cunoscut drept „GDPR – General Data Protection Regulation”. Acesta este aplicat la nivelul Uniunii Europene si are ... Citeste tot articolul

GDPR: Cum sa-ti pregatesti Magazinul Online pentru General Data Protection Regulation

GDPR: Cum sa-ti pregatesti Magazinul Online pentru General Data Protection Regulation

Publicat in Stiri eCommerce pe 28.03.2018

Abordam astazi cel mai „hot” subiect al momentului privind colectarea datelor personale de la clienti de catre magazinele online si nu numai. Mai exact, este vorba despre regulamentul impus in anul 2016 la nivelul Uniunii ... Citeste tot articolul