Intrebari frecvente despre platforma eCommerce Extended
Am raspuns in avans la 6 intrebari frecvente, astfel incat sa iti poti forma o imagine de ansamblu transparenta asupra unei viitoare colaborari cu noi.
-
Care sunt costurile serviciilor Extended?
Pachetele disponibile sunt oferite sub forma de abonament lunar, in care sunt incluse toate componentele ecosistemului eCommerce Extended: platforma eCommerce Extended, servicii de design personalizat pentru interfata magazinului online, solutie scalabila de gazduire a magazinului, optimizata special pentru platforma Extended, servicii externe integrate (procesatori de plati online, servicii de curierat, aplicatii de marketing si tracking, solutii de gestiune a stocurilor, facturare externa, s.a.m.d.), iar pe langa toate cele enumerate, sunt incluse si serviciile de suport tehnic dedicat si dezvoltare web (la cerere), impreuna cu update-uri lunare aduse platformei, care cuprind functionalitati, module si integrari noi.
Pentru a afla preturile pachetelor noastre, avem rugamintea de a ne
solicita o oferta, iar unul dintre consultantii nostri va raspunde in maxim 24 de ore (in cursul zilelor lucratoare).
-
Exista costuri fata de cele mentionate?
Abonamentele noastre acopera aproape toate serviciile necesare unui magazin online pentru a functiona 24/7, insa pot exista 2 situatii care sa necesite costuri suplimentare fata de abonamentul lunar:
1. In cazul in care se doresc: module noi sau personalizari asupra modulelor si functionalitatilor existente, modificari si personalizari de design ale magazinului online (la nivel de interfata) sau integrarea unui nou serviciu extern in cadrul platformei. Aceste aspecte vor fi bugetate conform numarului de ore necesare, calculate la pretul pe ora aferent pachetului ales.
2. Toate pachetele noastre includ serviciul de gazduire web pe servere optimizate pentru platforma Extended, in limita a 5.000 de sesiuni / zi, conform datelor raportate de catre Google Analytics. In cazul in care traficul constant al magazinului depaseste aceasta valoare, va fi alocat un server dedicat, configurat si bugetat in prealabil.
-
Exista o perioada minima contractuala?
Nu exista o perioada minima contractuala, ci doar o restrictie pentru serviciile de design si implementare. Astfel, realizarea design-ului de interfata pentru magazinul online este inclusa in pachetul lunar pentru o perioada contractuala de 12 luni. In cazul in care aceasta perioada nu este indeplinita, va fi necesara achitarea serviciilor aferente, mentionate in contract.
-
Cui se adreseaza solutiile oferite de Extended?
Ne adresam atat comerciantilor experimentati, care au ajuns la maturitate in mediul online si isi doresc o platforma eCommerce automatizata care sa le eficientizeze procesele interne si externe ale magazinului, cat si business-urilor start-up care detin o perspectiva clara de dezvoltare in domeniul comertului online.
-
Oferiti si servicii de SEO sau promovare online?
Ne centralizam toata energia pe un singur lucru si anume: dezvoltarea si automatizarea platformei si a ecosistemului eCommerce Extended.
Din acest motiv, nu oferim servicii de promovare online, ci lasam consultantii si agentiile specializate sa faca acest lucru. Noi vom oferi intreg suportul tehnic necesar pentru implementarea oricarei strategii de promovare online, SEO si / sau Ads.
-
Magazinul meu poate fi migrat catre Extended?
Peste 80% dintre magazinele lansate de Extended in ultimii 3 ani sunt
magazine care au migrat atat din cadrul solutiilor de tip Open-Source, precum Magento, PrestaShop, OpenCart, WordPress & WooCommerce etc., cat si din cele romanesti sau SaaS, pentru care am importat toate informatiile legate de clienti, comenzi, produse sau structuri si link-uri indexate.
Din experienta noastra cu magazinele online, in special cele pe care le-am migrat din solutiile de tip Open-Source sau SaaS (romanesti si internationale), problema comuna intalnita a fost faptul ca aceste magazine nu se mai puteau dezvolta din cauza limitarilor la nivel de platforma. Dezvoltarile sau customizarile aduse in timp de catre unul sau mai multi dezvoltatori au inceput sa cauzeze probleme si sa afecteze functionarea magazinului online, si implicit a afacerii.