eMAG Ads: ce stim pana acum despre noul modul

Publicat in Stiri eCommerce la 16.09.2020, sunt 0 comentarii

In urma cu 1 an, eMAG a anuntat ca va pune la dispozitie o metoda prin care comerciantii prezenti in eMAG Marketplace sa poata plati pentru ca produsele lor sa apara in topul listarilor din categorii. Totul are loc prin intermediul unui sistem PPC (Pay-Per-Click), integrat in interfata de administrare existenta. In acelasi comunicat de presa, eMAG a mai declarat faptul ca va implementa si un sistem de rating pentru comercianti, insa astazi vom vorbi doar despre noul sistem de promovare lansat: eMAG Ads.

Ce stim pana acum despre eMAG Ads

Modulul de promovare eMAG Ads poate fi accesat de catre vanzatori direct din contul eMAG Marketplace. Prin intermediul lui, acestia pot achizitiona credite, disponibile in 5 pachete cuprinse intre 50 si 1.000 lei, cu ajutorul carora pot derula campanii de promovare pentru o serie de obiective, precum: lansarea unui produs sau a unei game noi de produse, cresterea vizibilitatii produselor deja listate, campanii de lichidari de stoc, promovarea poduselor de sezon, cresterea vanzarilor, s.a.m.d.

eMAG Ads

Produsele promovate prin intermediul campaniilor eMAG Ads vor fi afisate in zonele cu vizibilitate sporita din cadrul paginilor de produs si categorii de produse. Totodata, comerciantii au posibilitatea de a stabili ce produse doresc sa promoveze si cat vor sa liciteze la fiecare produs, in cazul in care acesta va fi accesat de catre clientii eMAG (conform modelului deja cunoscut de PPC disponibil in Google Ads, in care platesti doar atunci cand un client va da click pe produsul listat).

eMAG Ads

Acestea fiind spuse, ramane de vazut care va fi profitabilitatea finala a comerciantilor care vor folosi eMAG Ads in eMAG Marketplace, avand in vedere ca exista deja un comision pe care eMAG il percepe in functie de categoriile de produse pe care acestia le listeaza. Astfel, provocarea pentru un vanzator va fi una si mai mare; aceea de a ingloba in pretul produsului toate costurile aferente acestuia: logistica, profitul, comisionul initial, costul de promovare eMAG, s.a.m.d.

Pentru mai multe informatii despre cum poti utiliza eMAG Ads, poti consulta articolul din cadrul eMAG Academy.

Ti-a placut acest articol ?

Aboneaza-te la newsletter-ul eCommerce Extended pentru a primi periodic articole, resurse, oferte sau update-uri ale platformei noastre.

Ma abonez acum
Dorim sa te informam ca datele completate in acest formular vor fi prelucrate conform Regulamentului 2016/679/UE (GDPR) privind protectia datelor cu caracter personal. Completarea lui reprezinta acordul tau de a primi prin email newsletter-ul nostru periodic care poate contine: articole din blog, resurse, update-uri ale platformei Extended, eBook-uri sau alte noutati legate de eCommerce. Pentru mai multe informatii poti consulta politica de confidentialitate.

Adauga un comentariu

Dorim sa te informam ca datele completate in acest formular vor fi prelucrate conform Regulamentului 2016/679/UE (GDPR) privind protectia datelor cu caracter personal. Completarea lui reprezinta acordul tau de a publica un comentariu pe acest blog. Pentru mai multe informatii poti consulta politica de confidentialitate.