eMAG Ads: ce stim pana acum despre noul modul

Articol publicat in Stiri eCommerce pe 16.09.2020

eMAG Ads

In urma cu 1 an, eMAG a anuntat ca va pune la dispozitie o metoda prin care comerciantii prezenti in eMAG Marketplace sa poata plati pentru ca produsele lor sa apara in topul listarilor din categorii. Totul are loc prin intermediul unui sistem PPC (Pay-Per-Click), integrat in interfata de administrare existenta. In acelasi comunicat de presa, eMAG a mai declarat faptul ca va implementa si un sistem de rating pentru comercianti, insa astazi vom vorbi doar despre noul sistem de promovare lansat: eMAG Ads.

Ce stim pana acum despre eMAG Ads

Modulul de promovare eMAG Ads poate fi accesat de catre vanzatori direct din contul eMAG Marketplace. Prin intermediul lui, acestia pot achizitiona credite, disponibile in 5 pachete cuprinse intre 50 si 1.000 lei, cu ajutorul carora pot derula campanii de promovare pentru o serie de obiective, precum: lansarea unui produs sau a unei game noi de produse, cresterea vizibilitatii produselor deja listate, campanii de lichidari de stoc, promovarea poduselor de sezon, cresterea vanzarilor, s.a.m.d.

eMAG Ads

Produsele promovate prin intermediul campaniilor eMAG Ads vor fi afisate in zonele cu vizibilitate sporita din cadrul paginilor de produs si categorii de produse. Totodata, comerciantii au posibilitatea de a stabili ce produse doresc sa promoveze si cat vor sa liciteze la fiecare produs, in cazul in care acesta va fi accesat de catre clientii eMAG (conform modelului deja cunoscut de PPC disponibil in Google Ads, in care platesti doar atunci cand un client va da click pe produsul listat).

eMAG Ads

Acestea fiind spuse, ramane de vazut care va fi profitabilitatea finala a comerciantilor care vor folosi eMAG Ads in eMAG Marketplace, avand in vedere ca exista deja un comision pe care eMAG il percepe in functie de categoriile de produse pe care acestia le listeaza. Astfel, provocarea pentru un vanzator va fi una si mai mare; aceea de a ingloba in pretul produsului toate costurile aferente acestuia: logistica, profitul, comisionul initial, costul de promovare eMAG, s.a.m.d.

Pentru mai multe informatii despre cum poti utiliza eMAG Ads, poti consulta articolul din cadrul eMAG Academy.

Ti-a placut acest articol?

Urmareste-ne pe Facebook pentru a fi la curent cu cele mai noi articole din blogul nostru.

Articole din aceeasi categorie

Concluziile raportului Google Smart Shopper 2022 realizat in exclusivitate pentru piata online din Romania

Concluziile raportului Google Smart Shopper 2022 realizat in exclusivitate pentru piata online din Romania

Publicat in Stiri eCommerce pe 29.11.2022

Google Smart Shopper 2022 este cel mai nou studiu realizat in exclusivitate pentru piata online din Romania, care evidentiaza cum si-au schimbat romanii comportamentul de cumparaturi din perioada pandemiei vs. perioada actuala. Raportul este bazat ... Citeste tot articolul

Rezultatele Black Friday 2017 in cifre: 200 milioane de euro cheltuite

Rezultatele Black Friday 2017 in cifre: 200 milioane de euro cheltuite

Publicat in Stiri eCommerce pe 04.12.2017

Intr-un articol anterior am povestit despre cum sa-ti pregatesti magazinul online pentru campania de Black Friday, iar acum a sosit momentul sa vedem cum arata rezultatele campaniei Black Friday 2017. Rezultatele Black Friday 2017 in ... Citeste tot articolul

Rezultatele Black Friday 2018: romanii au facut cumparaturi in valoare de 1 miliard de lei

Rezultatele Black Friday 2018: romanii au facut cumparaturi in valoare de 1 miliard de lei

Publicat in Stiri eCommerce pe 21.12.2018

Rezultatele Black Friday 2018 demonstreaza din nou faptul ca piata eCommerce din Romania se afla intr-o continua crestere. Anul acesta s-au inregistrat cumparaturi online de peste 1 miliard de lei, iar cosul mediu de cumparaturi ... Citeste tot articolul