eMAG Ads: ce stim pana acum despre noul modul

Articol publicat in Stiri eCommerce pe 16.09.2020

eMAG Ads

In urma cu 1 an, eMAG a anuntat ca va pune la dispozitie o metoda prin care comerciantii prezenti in eMAG Marketplace sa poata plati pentru ca produsele lor sa apara in topul listarilor din categorii. Totul are loc prin intermediul unui sistem PPC (Pay-Per-Click), integrat in interfata de administrare existenta. In acelasi comunicat de presa, eMAG a mai declarat faptul ca va implementa si un sistem de rating pentru comercianti, insa astazi vom vorbi doar despre noul sistem de promovare lansat: eMAG Ads.

Ce stim pana acum despre eMAG Ads

Modulul de promovare eMAG Ads poate fi accesat de catre vanzatori direct din contul eMAG Marketplace. Prin intermediul lui, acestia pot achizitiona credite, disponibile in 5 pachete cuprinse intre 50 si 1.000 lei, cu ajutorul carora pot derula campanii de promovare pentru o serie de obiective, precum: lansarea unui produs sau a unei game noi de produse, cresterea vizibilitatii produselor deja listate, campanii de lichidari de stoc, promovarea poduselor de sezon, cresterea vanzarilor, s.a.m.d.

eMAG Ads

Produsele promovate prin intermediul campaniilor eMAG Ads vor fi afisate in zonele cu vizibilitate sporita din cadrul paginilor de produs si categorii de produse. Totodata, comerciantii au posibilitatea de a stabili ce produse doresc sa promoveze si cat vor sa liciteze la fiecare produs, in cazul in care acesta va fi accesat de catre clientii eMAG (conform modelului deja cunoscut de PPC disponibil in Google Ads, in care platesti doar atunci cand un client va da click pe produsul listat).

eMAG Ads

Acestea fiind spuse, ramane de vazut care va fi profitabilitatea finala a comerciantilor care vor folosi eMAG Ads in eMAG Marketplace, avand in vedere ca exista deja un comision pe care eMAG il percepe in functie de categoriile de produse pe care acestia le listeaza. Astfel, provocarea pentru un vanzator va fi una si mai mare; aceea de a ingloba in pretul produsului toate costurile aferente acestuia: logistica, profitul, comisionul initial, costul de promovare eMAG, s.a.m.d.

Pentru mai multe informatii despre cum poti utiliza eMAG Ads, poti consulta aceasta pagina din cadrul eMAG Academy.

Ti-a placut acest articol?

Urmareste-ne pe Facebook pentru a fi la curent cu cele mai noi articole din blogul nostru.

Articole din aceeasi categorie

Retrospectiva anului 2021 pentru Extended

Retrospectiva anului 2021 pentru Extended

Publicat in Stiri eCommerce pe 30.12.2021

Suntem aproape de finalul anului 2021, un moment prielnic pentru a reflecta asupra realizarilor din cursul anului si pentru a stabili obiectivele pentru anul urmator. Astfel, am realizat o retrospesctiva a evenimentelor si obiectivelor indeplinite ... Citeste tot articolul

Sarbatorim 15 ani de Extended, 15 ani de online si eCommerce in Romania

Sarbatorim 15 ani de Extended, 15 ani de online si eCommerce in Romania

Publicat in Stiri eCommerce pe 22.11.2021

Astazi este o zi importanta pentru noi: compania noastra sarbatoreste 15 ani de existenta. 22 Noiembrie 2006 a fost ziua in care am plecat la drum cu planuri mari, initial ca agentie de dezvoltare si ... Citeste tot articolul

Google Consent Mode V2 – ce trebuie sa stii pentru a respecta noile reglementari impuse de Google si GDPR

Google Consent Mode V2 – ce trebuie sa stii pentru a respecta noile reglementari impuse de Google si GDPR

Publicat in Stiri eCommerce pe 22.03.2024

In peisajul in continua evolutie al comertului online, protejarea datelor si respectarea reglementarilor precum Regulamentul General privind Protectia Datelor (GDPR) au devenit preocupari de prim ordin pentru afacerile care opereaza in special pe platforme de ... Citeste tot articolul