Rezultatele Black Friday 2018: romanii au facut cumparaturi in valoare de 1 miliard de lei

Rezultatele Black Friday 2018: romanii au facut cumparaturi in valoare de 1 miliard de lei

Publicat in Stiri eCommerce pe 21.12.2018

Rezultatele Black Friday 2018 demonstreaza din nou faptul ca piata eCommerce din Romania se afla intr-o continua crestere. Anul acesta s-au inregistrat cumparaturi online de peste 1 miliard de lei, iar cosul mediu de cumparaturi ... Citeste tot articolul

Un deceniu de eCommerce cu Extended

Un deceniu de eCommerce cu Extended

Publicat in Stiri eCommerce pe 09.11.2018

Odata cu Centenarul Romaniei, anul 2018 ne aduce inca un motiv de sarbatoare: celebrarea unui deceniu de eCommerce cu Extended, adica 10 ani de cand ajutam la dezvoltarea pietei eCommerce din Romania. Povestea noastra incepe in ... Citeste tot articolul

Studiul „Opinii de Incredere” – 9.42 este nota medie acordata de clientii magazinelor online din Romania

Studiul „Opinii de Incredere” – 9.42 este nota medie acordata de clientii magazinelor online din Romania

Publicat in Studii de caz pe 19.10.2018

Partenerii nostri de la Trusted au realizat un studiu de caz intern asupra notelor acordate de catre clienti magazinelor online inscrise in sistemul „Opinii de Incredere”. Studiul are la baza 6.482 de note publice acordate de ... Citeste tot articolul

Black Friday 2018 Checklist – 40 de puncte pe care sa le urmezi pentru a te pregati pentru campanie

Black Friday 2018 Checklist – 40 de puncte pe care sa le urmezi pentru a te pregati pentru campanie

Publicat in Marketing Online pe 18.10.2018

Ai inceput sa-ti pregatesti magazinul online pentru cel mai mare eveniment de vanzari al anului ? Noi ti-am pregatit...

Extended & NewsMan – integrare #smart pentru viitoarele tale campanii de Email Marketing

Extended & NewsMan – integrare #smart pentru viitoarele tale campanii de Email Marketing

Publicat in Update-uri Platforma pe 31.08.2018

Ce este NewsMan? NewsMan este o platforma romaneasca de email marketing, cu peste 14 ani de experienta in marketing-ul...

Radiografia unei pagini de produs si optimizarea acesteia pentru cresterea conversiei

Radiografia unei pagini de produs si optimizarea acesteia pentru cresterea conversiei

Publicat in Studii de caz pe 06.08.2018

Fiecare pagina de produs a unui magazin online reprezinta un landing page in care se realizeaza conversia efectiva de...

GDPR: Cum sa-ti pregatesti Magazinul Online pentru General Data Protection Regulation

GDPR: Cum sa-ti pregatesti Magazinul Online pentru General Data Protection Regulation

Publicat in Stiri eCommerce pe 28.03.2018

Abordam astazi cel mai „hot” subiect al momentului privind colectarea datelor personale de la clienti de catre magazinele online...

Cum sa iti automatizezi vanzarile in eMAG Marketplace prin API cu platforma Extended

Cum sa iti automatizezi vanzarile in eMAG Marketplace prin API cu platforma Extended

Publicat in Marketing Online pe 20.02.2018

Recent, am detaliat functionalitatile modulului de integrare a platformei Extended cu eMAG Marketplace, iar acum, in acest articol, dorim...

Integrare noua: InboxTarget si Extended pentru automatizarea campaniilor de marketing

Integrare noua: InboxTarget si Extended pentru automatizarea campaniilor de marketing

Publicat in Update-uri Platforma pe 07.02.2018

InboxTarget este cel mai recent serviciu extern integrat in cadrul platformei Extended. Este o solutie completa pentru „marketing automation”,...