Studiul „Opinii de Incredere” – 9.42 este nota medie acordata de clientii magazinelor online din Romania

Publicat in Studii de caz la 19.10.2018, sunt 0 comentarii

Partenerii nostri de la Trusted au realizat un studiu de caz intern asupra notelor acordate de catre clienti magazinelor online inscrise in sistemul "Opinii de Incredere".

Studiul are la baza 6.482 de note publice acordate de clientii reali si verificati de la 67 de magazine online participante in perioada Mai - Septembrie 2018.

Opinii de Incredere

Magazinele Online au obtinut nota medie 9.42 prin sistemul Opinii de Incredere

Rezultatele studiului arata faptul ca 76% dintre clienti au acordat nota 10, 14% au acordat nota 9, 5% au acordat nota 8 si 5% au acordat note sub 8, rezultand astfel o medie de 9.42.

Opiniile si notele acordate de clienti reali magazinelor online romanesti le ajuta pe acestea sa se adapteze constant cererii pietei, pretentiilor in crestere ale clientilor si concurentei. Nu putine au fost cazurile in care, pe baza feedback-ului primit de la utilizator, magazinele atestate au facut modificari la site sau la procesul de comanda sau au investit mai mult timp si ceva bani in imbunatatirea comunicarii cu cumparatorii.

George Hari Popescu, project manager TRUSTED.RO.
Opinii de Incredere

Daca sunt intrebati in mod constant, clientii magazinelor online sunt deschisi in a aprecia serviciile de vanzare primite. Iar magazinele online care accepta ca toate opiniile clientilor lor sa devina publice nu doar ca au un grad mai ridicat de respect fata de clienti, dar inteleg ca nimeni nu este perfect, ci doar perfectibil. Cifrele par linistitoare, dar cele 3 procente de note intre 1 si 5 sunt un factor de luat in calcul, pentru ca reprezinta clienti nemultumiti (unii pe buna dreptate) care, daca nu-si rezolva problemele cu magazinul, pot fi o pierdere, nu doar pentru un magazin anume, ci poate pentru intreg comertul electronic.

Bogdan Manolea, co-fondator TRUSTED.RO

Serviciile de curierat au obtinut nota medie 9.02 prin sistemul Opinii de Incredere

In schimb, serviciile de curierat au primit note cu o medie de 9.02, formata din 74% note de 10, 12% note de 9, 5% note de 8 si 9% au acordat note sub 8.

Magazinele online participante la acest studiu sunt inscrise in sistemul Opinii de Incredere si detin Marca de Incredere Trusted obtinuta pe baza unui set de criterii inspirate din legislatia de eCommerce si bunele practici din domeniu.

Astfel, toate opiniile si notele sunt publice in sistemul Opinii de Incredere, sistem care a inregistrat pana acum 66.000 de opinii de la clientii magazinelor atestate.

Ce este si cum functioneaza sistemul de feedback Opinii de Incredere by Trusted

Sistemul de feedback Opinii de Incredere - https://feedback.trusted.ro este dezvoltat si garantat de catre partenerii nostrii de la Trusted si este destinat sa gestioneze in mod obiectiv feedback-ul cumparatorilor verificati, rezultand astfel o nota medie publica a magazinului online.

Modul prin care "Opinii de Incredere" se diferentiaza de alte astfel de sisteme se realizeaza prin faptul ca toti clientii care isi publica opiniile despre un magazin online sunt 100% reali si verificati, astfel incat doar persoanele care intr-adevar au facut o achizitie din magazinul respectiv pot lasa o nota si un comentariu.

Sistemul este inclus in pachetul Trusted - Marca de incredere, dar instalat numai de catre magazinele online atestate care doresc acest lucru.

Astfel, in calitate de actual sau viitor utilizator al platformei noastre, te vei putea bucura de avantajele pe care ti le ofera feedback-ul primit de la clientii tai prin intermediul "Opinii de Incredere", deoarece platforma eCommerce Extended are deja integrat acest sistem.

Vrei sa-ti cresti vanzarile online?

Aboneaza-te la newsletter-ul eCommerce Extended pentru a primi periodic resurse, articole, oferte sau update-uri ale platformei noastre.

Ma abonez acum
Dorim sa te informam ca datele completate in acest formular vor fi prelucrate conform Regulamentului 2016/679/UE (GDPR) privind protectia datelor cu caracter personal. Completarea lui reprezinta acordul tau de a primi prin email newsletter-ul nostru periodic care poate contine: articole din blog, resurse, update-uri ale platformei Extended, eBook-uri sau alte noutati legate de eCommerce. Pentru mai multe informatii poti consulta politica de confidentialitate.

Adauga un comentariu

Dorim sa te informam ca datele completate in acest formular vor fi prelucrate conform Regulamentului 2016/679/UE (GDPR) privind protectia datelor cu caracter personal. Completarea lui reprezinta acordul tau de a publica un comentariu pe acest blog. Pentru mai multe informatii poti consulta politica de confidentialitate.
Recomandarile noastre
Un deceniu de eCommerce cu Extended

Un deceniu de eCommerce cu Extended

Publicat in Stiri eCommerce la 09.11.2018

Odata cu Centenarul Romaniei, anul 2018 ne aduce inca un motiv de sarbatoare: celebrarea unui deceniu de eCommerce...

Black Friday 2018 Checklist - 40 de puncte pe care sa le urmezi pentru a te pregati pentru campanie

Black Friday 2018 Checklist - 40 de puncte pe care sa le urmezi pentru a te pregati pentru campanie

Publicat in Marketing Online la 18.10.2018

Ai inceput sa-ti pregatesti magazinul online pentru cel mai mare eveniment de vanzari al anului ? Noi ti-am...

Extended & NewsMan - integrare #smart pentru viitoarele tale campanii de Email Marketing

Extended & NewsMan - integrare #smart pentru viitoarele tale campanii de Email Marketing

Publicat in Update-uri Platforma la 31.08.2018

Ce este NewsMan? NewsMan este o platforma romaneasca de email marketing, cu peste 14 ani de experienta in...