Studiul „Opinii de Incredere” – 9.42 este nota medie acordata de clientii magazinelor online din Romania

Articol publicat in Studii de caz pe 19.10.2018

Opinii de Incredere

Partenerii nostri de la Trusted au realizat un studiu de caz intern asupra notelor acordate de catre clienti magazinelor online inscrise in sistemul "Opinii de Incredere".

Studiul are la baza 6.482 de note publice acordate de clientii reali si verificati de la 67 de magazine online participante in perioada Mai - Septembrie 2018.

Magazinele Online au obtinut nota medie 9.42 prin sistemul Opinii de Incredere

Rezultatele studiului arata faptul ca 76% dintre clienti au acordat nota 10, 14% au acordat nota 9, 5% au acordat nota 8 si 5% au acordat note sub 8, rezultand astfel o medie de 9.42.

Opiniile si notele acordate de clienti reali magazinelor online romanesti le ajuta pe acestea sa se adapteze constant cererii pietei, pretentiilor in crestere ale clientilor si concurentei. Nu putine au fost cazurile in care, pe baza feedback-ului primit de la utilizator, magazinele atestate au facut modificari la site sau la procesul de comanda sau au investit mai mult timp si ceva bani in imbunatatirea comunicarii cu cumparatorii.

George Hari Popescu, project manager TRUSTED.RO.
Opinii de Incredere

Daca sunt intrebati in mod constant, clientii magazinelor online sunt deschisi in a aprecia serviciile de vanzare primite. Iar magazinele online care accepta ca toate opiniile clientilor lor sa devina publice nu doar ca au un grad mai ridicat de respect fata de clienti, dar inteleg ca nimeni nu este perfect, ci doar perfectibil. Cifrele par linistitoare, dar cele 3 procente de note intre 1 si 5 sunt un factor de luat in calcul, pentru ca reprezinta clienti nemultumiti (unii pe buna dreptate) care, daca nu-si rezolva problemele cu magazinul, pot fi o pierdere, nu doar pentru un magazin anume, ci poate pentru intreg comertul electronic.

Bogdan Manolea, co-fondator TRUSTED.RO

Serviciile de curierat au obtinut nota medie 9.02 prin sistemul Opinii de Incredere

In schimb, serviciile de curierat au primit note cu o medie de 9.02, formata din 74% note de 10, 12% note de 9, 5% note de 8 si 9% au acordat note sub 8.

Magazinele online participante la acest studiu sunt inscrise in sistemul Opinii de Incredere si detin Marca de Incredere Trusted obtinuta pe baza unui set de criterii inspirate din legislatia de eCommerce si bunele practici din domeniu.

Astfel, toate opiniile si notele sunt publice in sistemul Opinii de Incredere, sistem care a inregistrat pana acum 66.000 de opinii de la clientii magazinelor atestate.

Ce este si cum functioneaza sistemul de feedback Opinii de Incredere by Trusted

Sistemul de feedback Opinii de Incredere - https://feedback.trusted.ro este dezvoltat si garantat de catre partenerii nostrii de la Trusted si este destinat sa gestioneze in mod obiectiv feedback-ul cumparatorilor verificati, rezultand astfel o nota medie publica a magazinului online.

Modul prin care "Opinii de Incredere" se diferentiaza de alte astfel de sisteme se realizeaza prin faptul ca toti clientii care isi publica opiniile despre un magazin online sunt 100% reali si verificati, astfel incat doar persoanele care intr-adevar au facut o achizitie din magazinul respectiv pot lasa o nota si un comentariu.

Sistemul este inclus in pachetul Trusted - Marca de incredere, dar instalat numai de catre magazinele online atestate care doresc acest lucru.

Astfel, in calitate de actual sau viitor utilizator al platformei noastre, te vei putea bucura de avantajele pe care ti le ofera feedback-ul primit de la clientii tai prin intermediul "Opinii de Incredere", deoarece platforma eCommerce Extended are deja integrat acest sistem.

Ti-a placut acest articol?

Urmareste-ne pe Facebook pentru a fi la curent cu cele mai noi articole din blogul nostru.

Articole din aceeasi categorie

Evolutia vanzarilor online in perioada starii de urgenta COVID-19 (infografic)

Evolutia vanzarilor online in perioada starii de urgenta COVID-19 (infografic)

Publicat in Studii de caz pe 15.05.2020

In prezent fiecare guvern, institutie de stat, institutie non-guvernamentala sau companie privata lupta impotriva acestei pandemii prin depunerea unor eforturi semnificative, insa, daca am face un exercitiu imaginar, oare cum ar fi decurs toate acestea ... Citeste tot articolul

Evolutia vanzarilor de Black Friday in Romania

Evolutia vanzarilor de Black Friday in Romania

Publicat in Studii de caz pe 11.01.2019

Evolutia vanzarilor de Black Friday Te invitam sa descoperi evolutia vanzarilor de Black Friday si care au fost rezultatele magazinelor online de la an la an. Rezultatele Black Friday 2018 In 2018, romanii au cumparat ... Citeste tot articolul

Cum sa cresti vanzarile in magazinul online cu o strategie eficienta de email marketing

Cum sa cresti vanzarile in magazinul online cu o strategie eficienta de email marketing

Publicat in Marketing Online pe 14.02.2020

Cu atat de multa concurenta in eCommerce, daca ai un magazin online, cu siguranta te intrebi ce poti sa faci in plus fata de restul pentru a avea rezultate cat mai bune din punct de ... Citeste tot articolul